9-åringen vill ta ett till hål i örat...
Stora barn
  1. Anonym
    #1

    9-åringen vill ta ett till hål i örat...

    -Alltså så hon har 2 hål i ena örat. Jag har bestämt sagt nej till detta i två år nu. Är väl ganska opassande på en 9-åring, eller vad tycker ni? Jag känner mig så osäker. Hon skulle passa i det och hon är väldigt medveten och bestämd över hur hon vill se ut, hon har bönat och bett om det så länge så det är inget hon fått för sig bara så där. Jag kanske är hemsk som ens funderar över det?
  2. 1
    9-åringen vill ta ett till hål i örat... -Alltså så hon har 2 hål i ena örat. Jag har bestämt sagt nej till detta i två år nu. Är väl ganska opassande på en 9-åring, eller vad tycker ni? Jag känner mig så osäker. Hon skulle passa i det och hon är väldigt medveten och bestämd över hur hon vill se ut, hon har bönat och bett om det så länge så det är inget hon fått för sig bara så där. Jag kanske är hemsk som ens funderar över det?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Jag hade låtit henne göra det.
  4. 2
    Jag hade låtit henne göra det.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Om hon har fått ta hål i öronen redan så är det väl svårt att motivera ett nej, antar jag. Tycker att det kvittar om man har ett eller två hål i samma öra.
    Själv har jag satt gränsen för dottern att ta öronhål vid 12 år. Fast hon är 12 nu och vill inte
  6. 3
    Om hon har fått ta hål i öronen redan så är det väl svårt att motivera ett nej, antar jag. Tycker att det kvittar om man har ett eller två hål i samma öra.
    Själv har jag satt gränsen för dottern att ta öronhål vid 12 år. Fast hon är 12 nu och vill inte

Liknande trådar

  1. Min son vill ta hål i örat
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 16:19
  2. 15 åringen vill vara ensam
    By Kluven in forum Tonåringar
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 17:21
  3. hål i örat vill inte läka
    By Täppan in forum Stora barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 21:36
  4. 12-åringen vill ha en brevkompis!
    By Ulle+3 in forum _96 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 20:43
  5. 10-åringen (tjej)vill ha en brevkompis!
    By Ulle+3 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar