Infektion - be?
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Infektion - be?

    jag har åkt på en infektion i ena bröstet - fick frossbrytningar och jätteont igår och på akuten konstaterade det att det var bakterier. Fick antibiotika. Det har inte gett sig än och om det inte gör det snart kanske man måste öppna (BLÄ! Jag är så räd för sånt - men ännu mer rädd för sepsis förståss). Kan ni be att infektionen ger sig och att jag annars begriper i tid när jag måste åka in och få det fixat.
  2. 1
    Infektion - be? jag har åkt på en infektion i ena bröstet - fick frossbrytningar och jätteont igår och på akuten konstaterade det att det var bakterier. Fick antibiotika. Det har inte gett sig än och om det inte gör det snart kanske man måste öppna (BLÄ! Jag är så räd för sånt - men ännu mer rädd för sepsis förståss). Kan ni be att infektionen ger sig och att jag annars begriper i tid när jag måste åka in och få det fixat.
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Usch då! Det låter inte trevligt. Jag ber för dig, itt infektionen ska försvinna så att du slipper åka in mer.'
    Skickar kramar oxå!
  4. 2
    Usch då! Det låter inte trevligt. Jag ber för dig, itt infektionen ska försvinna så att du slipper åka in mer.'
    Skickar kramar oxå!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Självklart ber jag - att din AB sk bita, att du ska slippa vara rädd och att det ska vara tydligt om du behöver mer hjälp.
  6. 3
    Självklart ber jag - att din AB sk bita, att du ska slippa vara rädd och att det ska vara tydligt om du behöver mer hjälp.

Liknande trådar

  1. Infektion :(
    By L0ved in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 19:15
  2. Ang infektion
    By Pyretopolarn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 20:17
  3. Ang infektion
    By Pyretopolarn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 18:20
  4. infektion
    By wildhearts in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 10:22
  5. Infektion?
    By krantz in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 09:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar