Sova över-premiär!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Sova över-premiär!

    Ja idag ska Siri sova över hos en kompis för första gången, dock inte samma kompis som sist när det blev inställt. Nu ska det bli spännande att se om hon verkligen sover där hela natten... men jag tror faktiskt det, hon brukar vara envis om hon bestämt sig.

    Har era oktoberbarn sovit över hos någon kompis än... och hur gick det i så fall?

    Är det förresten bara jag som startar trådar just nu? ;-D
    Humla med Siri -02, Folke -05 och Elma född 8/1-10
    Kom ihåg... livet är för kort för att vara dammfritt!
  2. 1
    Sova över-premiär! Ja idag ska Siri sova över hos en kompis för första gången, dock inte samma kompis som sist när det blev inställt. Nu ska det bli spännande att se om hon verkligen sover där hela natten... men jag tror faktiskt det, hon brukar vara envis om hon bestämt sig.

    Har era oktoberbarn sovit över hos någon kompis än... och hur gick det i så fall?

    Är det förresten bara jag som startar trådar just nu? ;-D
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Hon gjorde det! :-) Jisses vilken stortjej jag har... oj oj! *s* Nu ska hon hänga med samma kompis och bada/grilla/leka vid en badplats hela dagen och kommer inte hem förräns vid 15-tiden. Och sedan ska vi ha gäster ikväll... ha ha - snacka om att unga damen kommer att vara trött! Kan meddela att hon och kompisen inte somnade förrän 23.20 inatt efter många timmars fniss och bus!
  4. 2
    Hon gjorde det! :-) Jisses vilken stortjej jag har... oj oj! *s* Nu ska hon hänga med samma kompis och bada/grilla/leka vid en badplats hela dagen och kommer inte hem förräns vid 15-tiden. Och sedan ska vi ha gäster ikväll... ha ha - snacka om att unga damen kommer att vara trött! Kan meddela att hon och kompisen inte somnade förrän 23.20 inatt efter många timmars fniss och bus!
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Vad roligt för Siri!

    Låter som dagen blir jättebra också.

    Varken Kim eller jag minns om Felicia har sovit över hos en kompis... *virriga* Vi får för oss att hon har gjort det en gång, men är inte säkra...

    Dock har den kompisen vi tror F sovit hos sovit över hos oss, två gånger t o m. Sen har en annan sovit här, dock med sin far i släptåg. Sen har vi hela familjen sovit över hos en pappa och hans dotter.

    Å visst blir det sena kvällar med fniss och bus.
  6. 3
    Vad roligt för Siri!

    Låter som dagen blir jättebra också.

    Varken Kim eller jag minns om Felicia har sovit över hos en kompis... *virriga* Vi får för oss att hon har gjort det en gång, men är inte säkra...

    Dock har den kompisen vi tror F sovit hos sovit över hos oss, två gånger t o m. Sen har en annan sovit här, dock med sin far i släptåg. Sen har vi hela familjen sovit över hos en pappa och hans dotter.

    Å visst blir det sena kvällar med fniss och bus.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Vad roligt att det gick bra! Theodor fick frågan för inte så länge sen att sova hos kompis. Först sa han ja, då sa jag att nu måste vi packa lite sovaöversaker. Då bad han mig vänta lite, sen kom han och sa: Vet du mamma, jag tror inte jag är redo att sova över än...
    Så blev det med det, men jag är inte så orolig. Han gör ju allt utom just det och det kommer säkert när han är redo *s*.
  8. 4
    Vad roligt att det gick bra! Theodor fick frågan för inte så länge sen att sova hos kompis. Först sa han ja, då sa jag att nu måste vi packa lite sovaöversaker. Då bad han mig vänta lite, sen kom han och sa: Vet du mamma, jag tror inte jag är redo att sova över än...
    Så blev det med det, men jag är inte så orolig. Han gör ju allt utom just det och det kommer säkert när han är redo *s*.
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    kul att det gick bra! Ludwig hade sin sova över premiär i sommar också och det gick jättebra även om de tillslut fick hjälp av mamman att varva ner för kunna somna. Mycket skratt och bus hade det varit Filip är den som har rekord i att sova borta. Han hade sin premiär redan förra sommaren när han som fyraåring fick följa med och sova i en kompis stuga. Vi är mycket tajta med den familjen så därför gick det bra. I sommar har han sovit massor hos både den kompisen och en tjejkompis.
    Vår äldsting har ännu inte sovit hos någon eller haft någon som sovit hos sig, men mest pga av att han fortfarnade kissar i sängen på nätterna och jag inte har velat utsätta honom för det då. Nu ska han få nässpray till hösten och då hoppas vi det hjälper, för han tycker själv det är jättejobbigt.
    oj, långt som vanligt
    kram
  10. 5
    kul att det gick bra! Ludwig hade sin sova över premiär i sommar också och det gick jättebra även om de tillslut fick hjälp av mamman att varva ner för kunna somna. Mycket skratt och bus hade det varit Filip är den som har rekord i att sova borta. Han hade sin premiär redan förra sommaren när han som fyraåring fick följa med och sova i en kompis stuga. Vi är mycket tajta med den familjen så därför gick det bra. I sommar har han sovit massor hos både den kompisen och en tjejkompis.
    Vår äldsting har ännu inte sovit hos någon eller haft någon som sovit hos sig, men mest pga av att han fortfarnade kissar i sängen på nätterna och jag inte har velat utsätta honom för det då. Nu ska han få nässpray till hösten och då hoppas vi det hjälper, för han tycker själv det är jättejobbigt.
    oj, långt som vanligt
    kram

Liknande trådar

  1. Premiär - Sova borta
    By M-Irre in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 21:06
  2. Sova borta premiär
    By Emma med twins in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 17:45
  3. Sova över-premiär
    By Linda & Filippa+Måns in forum _01 Höstbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 13:40
  4. Premiär - sova över
    By Helena71 in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 21:44
  5. sova borta premiär!
    By isa m L&C in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar