Hur har ni det då?
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Hur har ni det då?

    nu verkar det som om luften helt gått ur vår sida Å andra sidan så är de ju sommar och jag hoppas att ni njuter av sista sommar månaden! Vi har haft riktigt fint väder i Skåne och vi har passat på att vara riktigt sociala denna sommaren. Härligt! Lillebror Jacob fyller ett år om en vecka, så då blir det kalas. Kommer att vara föräldraledig i ytterligare ett halvår. Så skönt!
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Hur har ni det då? nu verkar det som om luften helt gått ur vår sida Å andra sidan så är de ju sommar och jag hoppas att ni njuter av sista sommar månaden! Vi har haft riktigt fint väder i Skåne och vi har passat på att vara riktigt sociala denna sommaren. Härligt! Lillebror Jacob fyller ett år om en vecka, så då blir det kalas. Kommer att vara föräldraledig i ytterligare ett halvår. Så skönt!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vi har det så bra, så bra. Tackar som frågar!

    Maken börjar jobba igen på måndag, men jag är ledig en vecka till. T börjar dagis lite smått igen på onsdag. Då ska jag nämligen börja inskola storebror i förskoleklass, det är någon timme om dagen ons-fre. Jag kan inte ta med T på det, så han får gå på dagis några timmar om dagen. Lite uppvärmning inför veckan efter då jag jobbar igen och det är skola och dagis på riktigt.

    Skola ja... Känns märkligt att ha ett så stort barn att han ska börja skolan. När det är dags för T är vi väl helt tillvanda vid livet som föräldrar till ett skolbarn.
  4. 2
    Vi har det så bra, så bra. Tackar som frågar!

    Maken börjar jobba igen på måndag, men jag är ledig en vecka till. T börjar dagis lite smått igen på onsdag. Då ska jag nämligen börja inskola storebror i förskoleklass, det är någon timme om dagen ons-fre. Jag kan inte ta med T på det, så han får gå på dagis några timmar om dagen. Lite uppvärmning inför veckan efter då jag jobbar igen och det är skola och dagis på riktigt.

    Skola ja... Känns märkligt att ha ett så stort barn att han ska börja skolan. När det är dags för T är vi väl helt tillvanda vid livet som föräldrar till ett skolbarn.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Här är det skönt!
    Våra semestrar låg omlott det här året, så jag har jobbat redan 4 veckor. Det blev dock en långhelg med bröllop i Skåne, så i går var jag och Magnus lediga och sov till kvart över tio och cyklade sen och badade innan storasyster kom hem från kollo och det skulle stekas pannkaka.
    Det låter skönt med ytterligare ett års föräldraledighet!
  6. 3
    Här är det skönt!
    Våra semestrar låg omlott det här året, så jag har jobbat redan 4 veckor. Det blev dock en långhelg med bröllop i Skåne, så i går var jag och Magnus lediga och sov till kvart över tio och cyklade sen och badade innan storasyster kom hem från kollo och det skulle stekas pannkaka.
    Det låter skönt med ytterligare ett års föräldraledighet!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Oj, tiden den går! Och vi blir bara äldre Nåja, då är du snart inne i ekorrhjulet igen.
  8. 4
    Oj, tiden den går! Och vi blir bara äldre Nåja, då är du snart inne i ekorrhjulet igen.
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    Ja, man kan ju vänja sig vid denna ledigheten! Fast ledig är kanske inte rätt ord, men att kunna ägna sig åt familjen och barnen till 100%. Åh, bröllop är väl kul! Jag fick åka från Skåne till Halland på bröllop för någon vecka sen. Det är så högtidligt och fint!
  10. 5
    Ja, man kan ju vänja sig vid denna ledigheten! Fast ledig är kanske inte rätt ord, men att kunna ägna sig åt familjen och barnen till 100%. Åh, bröllop är väl kul! Jag fick åka från Skåne till Halland på bröllop för någon vecka sen. Det är så högtidligt och fint!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar