Po.p Kosta
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Po.p Kosta

    Ska ta en liten tur upp till Småland på fredag och tänkte passa på att kolla in Po.p i Kosta. Någon som vet om de har vinterkläder där? Mest intresserad av overall i stl 116.
  2. 1
    Po.p Kosta Ska ta en liten tur upp till Småland på fredag och tänkte passa på att kolla in Po.p i Kosta. Någon som vet om de har vinterkläder där? Mest intresserad av overall i stl 116.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Ja, det fanns massor när vi var där för några veckor sedan.
    /Pillan
  4. 2
    Ja, det fanns massor när vi var där för några veckor sedan.
    /Pillan
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Det fanns overaller iaf i Vingåker i förra veckan.
  6. 3
    Det fanns overaller iaf i Vingåker i förra veckan.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Jag var där idag. Det fanns inte så jättemycket i den storleken men det kanske kommer fler innan du ska dit. Om ni bara åker för overallens skull kanske det kan vara värt att ringa och höra först. Det fanns andra märken också för ungefär samma pris, tex Reima tex +. Fanns nog mer tvådelat.
  8. 4
    Jag var där idag. Det fanns inte så jättemycket i den storleken men det kanske kommer fler innan du ska dit. Om ni bara åker för overallens skull kanske det kan vara värt att ringa och höra först. Det fanns andra märken också för ungefär samma pris, tex Reima tex +. Fanns nog mer tvådelat.
  9. shoppingtokig
    #5
    jag var oxå där idag & de höll på att fylla på då, jag tyckte det var en hel del som fanns, däremot tittade jag inte på just 116
    fyndade jeans för bara 20kr/paret (tror de fanns ifrån strl.120) funderade på en dunjacka (fanns på JC förra vintern om jag minns rätt) tror den kostade 79
  10. 5
    jag var oxå där idag & de höll på att fylla på då, jag tyckte det var en hel del som fanns, däremot tittade jag inte på just 116
    fyndade jeans för bara 20kr/paret (tror de fanns ifrån strl.120) funderade på en dunjacka (fanns på JC förra vintern om jag minns rätt) tror den kostade 79

Liknande trådar

  1. Vad kan det kosta
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 20:47
  2. Vad kan det kosta?
    By addelina in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 18:46
  3. Vad kan det kosta?
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 12:06
  4. Vad kan det kosta
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 17:33
  5. Vad kan det kosta
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 17:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar