gravidmage?foton
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    gravidmage?foton

    Har för mig att det finns en och annan här som har fotat sin gravidmage hos fotografen.
    Funderar på att göra detsamma då detta är sista barnet för vår del,
    men skulle gärna vilja se bilder eller få tips på hur, vad man kan ha på sig(vill inte vara naken), olika poser och "saker" man kan göra för att få så fina foton som möjligt.

    Tips och ideer emottages tacksamt.

    (kopierar in detta i 0506 junibarn)

    kram Susanna
    ~~Oscar & Marcus- snus.blogg.se~~
    **susannnas.blogg.se**
  2. 1
    gravidmage?foton Har för mig att det finns en och annan här som har fotat sin gravidmage hos fotografen.
    Funderar på att göra detsamma då detta är sista barnet för vår del,
    men skulle gärna vilja se bilder eller få tips på hur, vad man kan ha på sig(vill inte vara naken), olika poser och "saker" man kan göra för att få så fina foton som möjligt.

    Tips och ideer emottages tacksamt.

    (kopierar in detta i 0506 junibarn)

    kram Susanna
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Håller med dig! Det vore sååå kul att ha ett riktigt fint foto på gravidmagen att titta på när bäsen sen är ute. När jag väntade Tuwa var det bara vid ett enda tillfälle som jag blev fotograferad i åttonde månaden och det känns lite ledsamt att inte ha fler foton än så på magen.

    Har "nästan" bestämt mig för att göra en gipsmage eftersom detta är sista gången jag är gravid. Vi får väl se om jag lyckas genomföra projektet, helst innan magen sjunker ner.

    Hur som helst, har i alla fall bestämt mig för att privat ta lite bebis-mag-bilder och tog faktiskt en idag som ligger i mitt Galleri. Ingen jättevacker proffsfotografbild men det är i alla fall en bild
  4. 2
    Håller med dig! Det vore sååå kul att ha ett riktigt fint foto på gravidmagen att titta på när bäsen sen är ute. När jag väntade Tuwa var det bara vid ett enda tillfälle som jag blev fotograferad i åttonde månaden och det känns lite ledsamt att inte ha fler foton än så på magen.

    Har "nästan" bestämt mig för att göra en gipsmage eftersom detta är sista gången jag är gravid. Vi får väl se om jag lyckas genomföra projektet, helst innan magen sjunker ner.

    Hur som helst, har i alla fall bestämt mig för att privat ta lite bebis-mag-bilder och tog faktiskt en idag som ligger i mitt Galleri. Ingen jättevacker proffsfotografbild men det är i alla fall en bild
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    De jag känner som har tagit kort hos fotografen har haft trosor o Bh o i vissa fall har BHn tagits av för att lyfta fram silhuettten på kroppen (bilden har varit svartvit) Jättefina bilder har det varit!! Vad mer jo jeans o linne var också fint. Gå in på olika fotografers hemsida så får du tips på poser mm jag kan rekommendera fotografiqa i Jönköping de har en bra hemsida m bilder!

    Lycka till!
    Kram
  6. 3
    De jag känner som har tagit kort hos fotografen har haft trosor o Bh o i vissa fall har BHn tagits av för att lyfta fram silhuettten på kroppen (bilden har varit svartvit) Jättefina bilder har det varit!! Vad mer jo jeans o linne var också fint. Gå in på olika fotografers hemsida så får du tips på poser mm jag kan rekommendera fotografiqa i Jönköping de har en bra hemsida m bilder!

    Lycka till!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4
    Åh, en gips mage, det var en rolig ide.
    Men vart har man den sen??
    Min magen är ju redan stor så det skulle bli som ett stort vindskydd (hihi)
    tack
  8. 4
    Åh, en gips mage, det var en rolig ide.
    Men vart har man den sen??
    Min magen är ju redan stor så det skulle bli som ett stort vindskydd (hihi)
    tack
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    Tack för tipset om fotografen, skall kika in där.
    Att ha jeans och linne på sig var nytt, det kan nog vara snyggt.
    Man får ju silhuetten då men utan alla "kärlekshandtag" som dykt upp överallt.

    tack
  10. 5
    Tack för tipset om fotografen, skall kika in där.
    Att ha jeans och linne på sig var nytt, det kan nog vara snyggt.
    Man får ju silhuetten då men utan alla "kärlekshandtag" som dykt upp överallt.

    tack
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    De flesta hänger den nog på väggen skulle jag tro. En del målar och fäster band runt kanterna men jag har inte bestämt om jag ska ha den gipsvit eller måla den än.

    Måste ju göra den först

    Ett roligt minne är det ju i alla fall och för mig är det sista chansen!
  12. 6
    De flesta hänger den nog på väggen skulle jag tro. En del målar och fäster band runt kanterna men jag har inte bestämt om jag ska ha den gipsvit eller måla den än.

    Måste ju göra den först

    Ett roligt minne är det ju i alla fall och för mig är det sista chansen!
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7
    ja, så klart. som ett konstverk skall den ju hänga på väggen.
    Skyller på grav.hjärna som inte kom på det själv.
    Jag hade nog valt att ha den vit, kanske med kantband i en färg som passar barnet som låg i magen.

    Lycka till och om du gör den så får du gärna visa hur den blev.
  14. 7
    ja, så klart. som ett konstverk skall den ju hänga på väggen.
    Skyller på grav.hjärna som inte kom på det själv.
    Jag hade nog valt att ha den vit, kanske med kantband i en färg som passar barnet som låg i magen.

    Lycka till och om du gör den så får du gärna visa hur den blev.
  15. Medlem sedan
    Aug 2007
    #8
    Jag är också lite mosig i pallet emellanåt och då är det skönt att kunna skylla på magen *fniss*. Vad ska man skylla på sen!?

    Lovar att ta kort och visa gipsmagen, om jag får den gjord, vilket jag hoppas
  16. 8
    Jag är också lite mosig i pallet emellanåt och då är det skönt att kunna skylla på magen *fniss*. Vad ska man skylla på sen!?

    Lovar att ta kort och visa gipsmagen, om jag får den gjord, vilket jag hoppas
  17. Medlem sedan
    Oct 2004
    #9
    amningshjärna funkar ju ett tag och sen så är det bara så att man har miljoner saker att hålla reda på så det inte så konstigt om man "glömmer" hälften...
  18. 9
    amningshjärna funkar ju ett tag och sen så är det bara så att man har miljoner saker att hålla reda på så det inte så konstigt om man "glömmer" hälften...

Liknande trådar

  1. Gravidmage
    By Anonym in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 20:17
  2. Gravidmage
    By FruFilur in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 13:55
  3. Gravidmage
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 20:39
  4. Gravidmage
    By Lillislilleman in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 22:27
  5. ang gravidmage. :-(
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 21:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar