Med sommaren... - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #21
    ... och inte stå för nära andra ute på stan och i butiker... :P
  2. 21
    ... och inte stå för nära andra ute på stan och i butiker... :P
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #22
    En del vet fortfarande inte vad deodorant är och kramar är inte kul just nu
  4. 22
    En del vet fortfarande inte vad deodorant är och kramar är inte kul just nu
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #23
    Hon manar oss till att tänka själva måhända
  6. 23
    Hon manar oss till att tänka själva måhända
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #24
    jag tycker sådana inlägg är pissiga, de retar upp mig, så känslig är jag! Menshäxa idag... nej på sanning tycker jag att sådana kryptiska inlägg är fisiga specielt om man sedan bara drar...
  8. 24
    jag tycker sådana inlägg är pissiga, de retar upp mig, så känslig är jag! Menshäxa idag... nej på sanning tycker jag att sådana kryptiska inlägg är fisiga specielt om man sedan bara drar...
  9. Medlem sedan
    Jul 2008
    #25
    huh, nä det har man ju upplevt...
  10. 25
    huh, nä det har man ju upplevt...
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #26
    Folk som inte förstår vikten av att duscha, en del stinker fruktansvärt i värmen.
  12. 26
    Folk som inte förstår vikten av att duscha, en del stinker fruktansvärt i värmen.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #27
    Varför skrev du inte så då? Och är det en fulhet att stinka? Varför skrev du så kryptiskt?
  14. 27
    Varför skrev du inte så då? Och är det en fulhet att stinka? Varför skrev du så kryptiskt?
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #28
    Jag förstår vad du menar men å andra sidan kan man ju välja - som du märker har jag inte varit här på länge och då bryr man sig inte ett skvatt
  16. 28
    Jag förstår vad du menar men å andra sidan kan man ju välja - som du märker har jag inte varit här på länge och då bryr man sig inte ett skvatt
  17. Medlem sedan
    May 2009
    #29
    EllaNora vill förstå
  18. 29
    EllaNora vill förstå
  19. Medlem sedan
    Apr 2008
    #30
    Jag skrev ju det! Nyss! Ovan. *pekar* Jo, jag tycker det är fult att inte kunna sköta sin egen hygien.
  20. 30
    Jag skrev ju det! Nyss! Ovan. *pekar* Jo, jag tycker det är fult att inte kunna sköta sin egen hygien.
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #31
    Ja man kan välja, fast man kan åxå ifrågasätta varför man skriver så tvetydigt... Jag tycker oftats sommaren visar skönhet men nått som får mig funderar är var folk hittar sina otroligt fula missklädsamma kläder sommartid verkar som många helt tappat begreppet stil.
  22. 31
    Ja man kan välja, fast man kan åxå ifrågasätta varför man skriver så tvetydigt... Jag tycker oftats sommaren visar skönhet men nått som får mig funderar är var folk hittar sina otroligt fula missklädsamma kläder sommartid verkar som många helt tappat begreppet stil.
  23. Medlem sedan
    Jun 2007
    #32
    Jaja.. jag _ska_ sluta sola i bikini.. på offentliga stränder
  24. 32
    Jaja.. jag _ska_ sluta sola i bikini.. på offentliga stränder
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #33
    Men de kanske har ett funktionhinder som gör att de inte tänker på det. Eller fobi mot vatten. jag har inte duschat idag:-)
  26. 33
    Men de kanske har ett funktionhinder som gör att de inte tänker på det. Eller fobi mot vatten. jag har inte duschat idag:-)
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #34
    Ah! Missade det Då var jag oskyldig då.. den här gången
  28. 34
    Ah! Missade det Då var jag oskyldig då.. den här gången
  29. Medlem sedan
    Feb 2006
    #35
    Visserligen men när det är så varmt som nu blir ju faktiskt en del svettiga bara de gör minsta lilla och det kan de ju inte ro för riktigt. Kanske inte bara att slänga sig in i en dusch flera gånger om dagen.
  30. 35
    Visserligen men när det är så varmt som nu blir ju faktiskt en del svettiga bara de gör minsta lilla och det kan de ju inte ro för riktigt. Kanske inte bara att slänga sig in i en dusch flera gånger om dagen.
  31. Medlem sedan
    Oct 2001
    #36
    du kan få sola på min strand... för sälar
  32. 36
    du kan få sola på min strand... för sälar
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #37
    Men varför skrev du inte "med sommaren visar folk att de har en bristade hygien " elelr nått sånt istället för att på sommaren kommer fulheten fram, jajja strunt smama men jag tyckte det lät som du syftade på npått annat.
  34. 37
    Men varför skrev du inte "med sommaren visar folk att de har en bristade hygien " elelr nått sånt istället för att på sommaren kommer fulheten fram, jajja strunt smama men jag tyckte det lät som du syftade på npått annat.
  35. Medlem sedan
    Jun 2007
    #38
    Åh trevligt! Där passar jag nog in
  36. 38
    Åh trevligt! Där passar jag nog in
  37. Medlem sedan
    Oct 2001
    #39
    Ja vi är många trevliga sälar här
  38. 39
    Ja vi är många trevliga sälar här
  39. Medlem sedan
    May 1999
    #40
    Löses eklast genom en klädnypa på näsan.. eller varför inte silvertejpa näsborrarna?
  40. 40
    Löses eklast genom en klädnypa på näsan.. eller varför inte silvertejpa näsborrarna?
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Bio-sommaren
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 03:34
  2. Sommaren -08
    By esmeral in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 06:51
  3. sommaren!!!
    By Mars1 in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 11:28
  4. Sommaren
    By mamman30 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 16:08
  5. Sommaren är här!!!
    By joppi33 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 13:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar