Sovit HELA dagen ...
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Sovit HELA dagen ...

    Lilltjejen är 10 dagar gammal idag - och har firat med att sova HELA dagen! Hon var vaken runt 11-tiden i ungefär en timme ... sedan har det varit sova-sova-sova ... och mjölken stockar sig nästan nu!

    Sover era lika mycket??
    Motto: Vill man så kan man!
  2. 1
    Sovit HELA dagen ... Lilltjejen är 10 dagar gammal idag - och har firat med att sova HELA dagen! Hon var vaken runt 11-tiden i ungefär en timme ... sedan har det varit sova-sova-sova ... och mjölken stockar sig nästan nu!

    Sover era lika mycket??
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Inte riktigt, hon vaknar för att äta och skrika (lufta lungorna.. ). Annars sover hon nog för det mesta. Det fascinerar mig att man kan bajsa i sömnen, alltså hon tar ju dessutom i med hela kroppen och ÄNDÅ sover hon!

    Fast vet du, nr hon var kanske fyra, fem dagar så hade hon nån skrik-peak då hon släppte bröstet runt sju på kvällen. Sen skrek hon hysteriskt utan att det gick att lugna henne eller få henne att ta bröstet igen till 1 på natten då hon slocknade. Sen sov hon hela natten tills jag väckte henne 6 på morgonen för då trodde jag hon skulle dö typ. Först då åt hon. Åh vad hemskt det var!
    Men efter det har det faktiskt varit lugnare, alltså mer sömn och mindre skrik och så en massa massa mat.
  4. 2
    Inte riktigt, hon vaknar för att äta och skrika (lufta lungorna.. ). Annars sover hon nog för det mesta. Det fascinerar mig att man kan bajsa i sömnen, alltså hon tar ju dessutom i med hela kroppen och ÄNDÅ sover hon!

    Fast vet du, nr hon var kanske fyra, fem dagar så hade hon nån skrik-peak då hon släppte bröstet runt sju på kvällen. Sen skrek hon hysteriskt utan att det gick att lugna henne eller få henne att ta bröstet igen till 1 på natten då hon slocknade. Sen sov hon hela natten tills jag väckte henne 6 på morgonen för då trodde jag hon skulle dö typ. Först då åt hon. Åh vad hemskt det var!
    Men efter det har det faktiskt varit lugnare, alltså mer sömn och mindre skrik och så en massa massa mat.
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Menar du att hon sovit 12 timmar UTAN att äta? Så länge kan inte en så liten vara utan mat, då är något fel.
  6. 3
    Menar du att hon sovit 12 timmar UTAN att äta? Så länge kan inte en så liten vara utan mat, då är något fel.
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    ja o det känns lite oroligt ibland.
    men alla sägeratt det är normaaaaaalt...
  8. 4
    ja o det känns lite oroligt ibland.
    men alla sägeratt det är normaaaaaalt...

Liknande trådar

  1. Sovit hela dagen
    By Förstagångarn in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-29, 10:10
  2. Sovit nästan hela dagen!
    By Sunflower in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 20:35
  3. Sovit hela dagen
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 01:05
  4. Sovit hela dagen!
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 00:06
  5. Sovit hela dagen...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar