Trööött...
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Trööött...

    Jag är sååå otroligt trött. Jag kommer ihåg att jag var det i början med Gabriel men inte hur länge det höll i sej innan det vände. Hoppas att jag ska känna mej piggare snart!

    Kram
    -< Gabriel 070204 (BF 070330) >-
  2. 1
    Trööött... Jag är sååå otroligt trött. Jag kommer ihåg att jag var det i början med Gabriel men inte hur länge det höll i sej innan det vände. Hoppas att jag ska känna mej piggare snart!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Ja det är ett par tuffa månader i början när man oftast både mår illa och är sjukt trött. Men det går ju över så det gäller bara att försöka sova, sova, sova så fort man får chansen

    Hoppas det snart vänder för dig

    kram
  4. 2
    Ja det är ett par tuffa månader i början när man oftast både mår illa och är sjukt trött. Men det går ju över så det gäller bara att försöka sova, sova, sova så fort man får chansen

    Hoppas det snart vänder för dig

    kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Ja, det ger ju med sig till slut, men jag kan ärligt säga att jag över lag varit mycket tröttare denna gången eftersom man nu har en liten innan som tröttar ut en.Nu i v 38 är det hopplöst. Är trött dygnet runt, gnällig och känner inte alls igen mig själv...
    Vill bara ha ut det lilla knytet nu!
    Kram och hoppas du snart blir lite piggare!
  6. 3
    Ja, det ger ju med sig till slut, men jag kan ärligt säga att jag över lag varit mycket tröttare denna gången eftersom man nu har en liten innan som tröttar ut en.Nu i v 38 är det hopplöst. Är trött dygnet runt, gnällig och känner inte alls igen mig själv...
    Vill bara ha ut det lilla knytet nu!
    Kram och hoppas du snart blir lite piggare!
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Jag förstår vad du menar med en till som springer runt och kan allt själv. För bara några månader sedan önskade man att han kunde börja göra lite saker själv, men nu tar allt så lång tid med "kan själv"... Sedan är det ju snart dax för dej och då blir man ännu mer snarstucken.
    Det kan vara en lite av en apatisk trötthet jag har oxå eftersom jag är arbetssökande. Önskar att det kunde dyka upp ett jobb för mej snart!

    Kram
  8. 4
    Jag förstår vad du menar med en till som springer runt och kan allt själv. För bara några månader sedan önskade man att han kunde börja göra lite saker själv, men nu tar allt så lång tid med "kan själv"... Sedan är det ju snart dax för dej och då blir man ännu mer snarstucken.
    Det kan vara en lite av en apatisk trötthet jag har oxå eftersom jag är arbetssökande. Önskar att det kunde dyka upp ett jobb för mej snart!

    Kram

Liknande trådar

  1. trööött
    By ma_gi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 15:26
  2. Trööött
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 10:30
  3. Trööött, typ
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 20:02
  4. Jag är så trööött
    By Mustardseed in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 12:12
  5. Trööött!
    By tårtmamman in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 07:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar