tänk om
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    tänk om

    man kunde få hamna här istället?? Är nu inne på försök 8 med 2:an efter mf..
    Ser du en människa utan ett leende, ge henne ditt!
  2. 1
    tänk om man kunde få hamna här istället?? Är nu inne på försök 8 med 2:an efter mf..
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Ja, här vill jag också vara! Tog ut spiralen i februari, och tycker att det är vår tur nu! Har äl i dagarna, så vi får väl se om ett par veckor.
  4. 2
    Ja, här vill jag också vara! Tog ut spiralen i februari, och tycker att det är vår tur nu! Har äl i dagarna, så vi får väl se om ett par veckor.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    FÅR ÖNSKA ER LYCKA TILL... själv ska jag få den 24 december ... ville bara kika in ...
  6. 3
    FÅR ÖNSKA ER LYCKA TILL... själv ska jag få den 24 december ... ville bara kika in ...
  7. Trio-mamma?
    #4

    Ja - tänk om?

    Vi har väl inte riktigt bestämt om vi ska satsa på att hamna här eller inte. Tanken är att spiralen ska ut. Sen kör vi nog oskyddat ett tag. Blir det så blir det. Har två barn sen innan. Funderar vidare.
  8. 4
    Ja - tänk om? Vi har väl inte riktigt bestämt om vi ska satsa på att hamna här eller inte. Tanken är att spiralen ska ut. Sen kör vi nog oskyddat ett tag. Blir det så blir det. Har två barn sen innan. Funderar vidare.
  9. Lo
    #5
    Flyttar in här! På måndag åker spiralen ut och sen ska vi börja försöka...vad roligt det ska bli!
    Sist blev jag överraskningsgravid så det ska faktiskt bli lite mysigt att få göra bebis med flit nu!
    Vi får se om jag blir kvar eller få flytta vidare, en höstbebis hade varit mysigt, men maj är en underbar månad att fylla år i!

    Om det tar sig är jag beräknad i den senare delen av maj!

    Ja det var lite om mig, är anonym sålänge!

    Hoppas du får vara kvar här Fritz!
  10. 5
    Flyttar in här! På måndag åker spiralen ut och sen ska vi börja försöka...vad roligt det ska bli!
    Sist blev jag överraskningsgravid så det ska faktiskt bli lite mysigt att få göra bebis med flit nu!
    Vi får se om jag blir kvar eller få flytta vidare, en höstbebis hade varit mysigt, men maj är en underbar månad att fylla år i!

    Om det tar sig är jag beräknad i den senare delen av maj!

    Ja det var lite om mig, är anonym sålänge!

    Hoppas du får vara kvar här Fritz!
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    tack undrar vem du kan vara... Hoppas iaf såklart att vi får följas åt!! SNART
  12. 6
    tack undrar vem du kan vara... Hoppas iaf såklart att vi får följas åt!! SNART
  13. Anonym
    #7
    Vill också hamna här! Har äl nu så det är väl bara till att tuta o köra
    Önskar dig lycka till med 2:an. Hoppas vi blir kvar här båda två


    PS Vilken söt liten fyr du har på bilden.
  14. 7
    Vill också hamna här! Har äl nu så det är väl bara till att tuta o köra
    Önskar dig lycka till med 2:an. Hoppas vi blir kvar här båda två


    PS Vilken söt liten fyr du har på bilden.
  15. Anonym
    #8

    Vill också hamna här....

    men det är säkert för mkt begärt då syskonförsök nu pågått 2½ år. Men hoppet har jag väl kvar ändå.
  16. 8
    Vill också hamna här.... men det är säkert för mkt begärt då syskonförsök nu pågått 2½ år. Men hoppet har jag väl kvar ändå.
  17. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Åhh håller tummarna att du också får komma hit!! Kram
  18. 9
    Åhh håller tummarna att du också får komma hit!! Kram

Liknande trådar

  1. Tänk så fel man kan ha
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 08:10
  2. Tänk er in i att ni är 18
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 21:39
  3. Tänk om...
    By GladaKon in forum Hitta nya vänner
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 22:52
  4. tänk om man får
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 19:30
  5. tänk om man får
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 17:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar