Vilken resa vi gjort ihop!
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Vilken resa vi gjort ihop!

    Trots att nio månader är rätt länge, och vi som plussade aldrig trodde vi skulle få våra bebisar, har det ändå gått så himla fort, har det inte?

    Sitter och tänker tillbaka på hur dryg min första halva av graviditeten var, med en karl som inte ville, som försökte tiga ut mig och hur tuff jag känner mig, såhär i efterhand, som ändå klarade att ta mig igenom allt det. Nu sitter vi här med vår lilla Elliot, och han är pappas ögonsten. Vi har legat så många gånger de 12 dagar som är bakom oss, och bara glott på vår son i förundran och jag känner än mer nu hur rätt mitt beslut var att inte ta bort honom. Tänker också på hur mycket stöttning jag fick av er härinne, hur skönt det var att få skriva av sig när det var som värst. Tack för det, ni fick mig att orka lite till.

    Jag känner hur jag njuter extra den här gången, jag VET liksom med mig att det inte blir fler barn nu och jag ska njuta av den här tiden för den går såååå fort.

    Det ska bli kul att följas åt när våra bebisar blir större tycker jag, och vore det inte på tiden att försöka få ihop nån slags bebisträff??
    Sassa med Nils-03, Ingrid-05 & Ellliot-09

    www.wallskog.blogg.se
  2. 1
    Vilken resa vi gjort ihop! Trots att nio månader är rätt länge, och vi som plussade aldrig trodde vi skulle få våra bebisar, har det ändå gått så himla fort, har det inte?

    Sitter och tänker tillbaka på hur dryg min första halva av graviditeten var, med en karl som inte ville, som försökte tiga ut mig och hur tuff jag känner mig, såhär i efterhand, som ändå klarade att ta mig igenom allt det. Nu sitter vi här med vår lilla Elliot, och han är pappas ögonsten. Vi har legat så många gånger de 12 dagar som är bakom oss, och bara glott på vår son i förundran och jag känner än mer nu hur rätt mitt beslut var att inte ta bort honom. Tänker också på hur mycket stöttning jag fick av er härinne, hur skönt det var att få skriva av sig när det var som värst. Tack för det, ni fick mig att orka lite till.

    Jag känner hur jag njuter extra den här gången, jag VET liksom med mig att det inte blir fler barn nu och jag ska njuta av den här tiden för den går såååå fort.

    Det ska bli kul att följas åt när våra bebisar blir större tycker jag, och vore det inte på tiden att försöka få ihop nån slags bebisträff??
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag vill bebisträffas!
    Jag bor i stockholmstrakten, för min del går det bra att ses hos mig, men det är ju rätt off och inte så enkelt att ta sig kommunalt, så det är om alla kan åka bil då.
    Annars tar jag mig gärna någon annanstans med!

    Du har verkligen rätt i att det gått fort, jag tog ur min sprial den 14 augusti 2008, ganska precis ett år sen! Och nu sitter jag här och har världens finaste tjej hos mig

    Det är verkligen beundransvärt vad du orkat ta dig igenom! Så skönt att läsa att ni har det bra nu!
  4. 2
    Jag vill bebisträffas!
    Jag bor i stockholmstrakten, för min del går det bra att ses hos mig, men det är ju rätt off och inte så enkelt att ta sig kommunalt, så det är om alla kan åka bil då.
    Annars tar jag mig gärna någon annanstans med!

    Du har verkligen rätt i att det gått fort, jag tog ur min sprial den 14 augusti 2008, ganska precis ett år sen! Och nu sitter jag här och har världens finaste tjej hos mig

    Det är verkligen beundransvärt vad du orkat ta dig igenom! Så skönt att läsa att ni har det bra nu!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    jag är i Stholm på lördag ... ?!
  6. 3
    jag är i Stholm på lördag ... ?!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    På lördag har jag precis fått hem mina större barn, så då ska jag hänga med dom!
  8. 4
    På lördag har jag precis fått hem mina större barn, så då ska jag hänga med dom!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Klart du ska - gosa på!
    Motto: Vill man så kan man!
  10. 5
    Klart du ska - gosa på!

Liknande trådar

  1. Fyndat resa har vi gjort nu
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 13:02
  2. Snickra ihop egen resa?
    By adora in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 18:48
  3. Snickra ihop egen resa?
    By adora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 10:18
  4. Har du gjort en resa?
    By Loggbok AfF in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 15:42
  5. Hur skulle ni gjort (ang. resa)
    By MESS in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 11:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar