bebisen är fixerad å ligger långt nere..
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    bebisen är fixerad å ligger långt nere..

    var hos bm i går och jag berättade att det gjorde så ont neråt sedan 2 dagar....
    då kände hon efter å bebisen e redan fixerad långt ner så hon trodde inte att jag skulle gå 3 v till utan kanske mer inom en vecka.. Hurra!!!!snart över...
  2. 1
    bebisen är fixerad å ligger långt nere.. var hos bm i går och jag berättade att det gjorde så ont neråt sedan 2 dagar....
    då kände hon efter å bebisen e redan fixerad långt ner så hon trodde inte att jag skulle gå 3 v till utan kanske mer inom en vecka.. Hurra!!!!snart över...
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Skönt med startklar bebis! Min börjar sjunka så smått men är inte alls särskilt långt nere än.

    Tänk bara på att startklar bebis inte alls behöver betyda att man föder snart. Så du inte bli besviken... En barnmorska berättade för mig om en som varit 8 cm öppen vid kontroll, de ville lägga in henne men hon vägrade och kom in och födde först två veckor senare...
  4. 2
    Skönt med startklar bebis! Min börjar sjunka så smått men är inte alls särskilt långt nere än.

    Tänk bara på att startklar bebis inte alls behöver betyda att man föder snart. Så du inte bli besviken... En barnmorska berättade för mig om en som varit 8 cm öppen vid kontroll, de ville lägga in henne men hon vägrade och kom in och födde först två veckor senare...
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    min är inte alls startklar. den har inte sjunkit alls mycket neråt. Måste vara skönt att ha startklar bebbe jag är rädd att jag kommer att gå över tiden. Då hoppas jag att den kommer ut 090909. Igår kväll fick en bekant till oss sitt första barn, fick se lite bilder idag, man blir ju inte alls sugen :-)
  6. 3
    min är inte alls startklar. den har inte sjunkit alls mycket neråt. Måste vara skönt att ha startklar bebbe jag är rädd att jag kommer att gå över tiden. Då hoppas jag att den kommer ut 090909. Igår kväll fick en bekant till oss sitt första barn, fick se lite bilder idag, man blir ju inte alls sugen :-)
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    jo jag vet men eftersom jag har ont så trodde hon att den snart ville ut.. min andra dotter är född i v 37..
  8. 4
    jo jag vet men eftersom jag har ont så trodde hon att den snart ville ut.. min andra dotter är född i v 37..

Liknande trådar

  1. Huvud långt nere men inte fixerad
    By emma10 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 14:23
  2. När bebisen är fixerad...
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 08:32
  3. Bebisen långt nere?
    By Allis69 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 19:32
  4. Hur långt in ligger bebisen?
    By Leyse in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 11:48
  5. Bebisen är fixerad
    By Emmm in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 12:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar