Med tanke på träff
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Med tanke på träff

    Vart bor allihopa i denna tråd?
    Själv bor vi i Hyllinge utanför helsingborg. Så om det är någon som bor i närheten och är sugen på en fika någon gång vore det roligt.
    [URL]http://trollungarnalinder.blogg.se/URL]
  2. 1
    Med tanke på träff Vart bor allihopa i denna tråd?
    Själv bor vi i Hyllinge utanför helsingborg. Så om det är någon som bor i närheten och är sugen på en fika någon gång vore det roligt.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Men åååh, vi har ju precis flyttat från Hbg!
    Fast vet du, jag ska iofs läsa sista terminen nu, så om du är upp för fika 1 sep är det upprop då, då är jag och lisa i dina krokar.
  4. 2
    Men åååh, vi har ju precis flyttat från Hbg!
    Fast vet du, jag ska iofs läsa sista terminen nu, så om du är upp för fika 1 sep är det upprop då, då är jag och lisa i dina krokar.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Kalmar här
  6. 3
    Kalmar här
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Då kan vi också träffas, för jag bor i blekinge. Jag kan åka bil, det går bra!
  8. 4
    Då kan vi också träffas, för jag bor i blekinge. Jag kan åka bil, det går bra!
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Nemen det är ju bara ngn timme imellan Vad kul att ngn bor i närheten *lycklig*
  10. 5
    Nemen det är ju bara ngn timme imellan Vad kul att ngn bor i närheten *lycklig*
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Jamen du ser! När näär?
  12. 6
    Jamen du ser! När näär?
  13. Medlem sedan
    Jul 2004
    #7
    Vad ska du plugga för något?
    1 september är vi redo för fika om inget inträffar. Med tre barn är ju risken rätt stot att det är något som kan komma ivägen. Men annars är vi fikaklara
  14. 7
    Vad ska du plugga för något?
    1 september är vi redo för fika om inget inträffar. Med tre barn är ju risken rätt stot att det är något som kan komma ivägen. Men annars är vi fikaklara
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Jag läser sista terminen på socialhögskolan, så det är sista rycket nu. Eller ja, näst sista, för det bli nog bara halva terminen jag läser.
    Jag kan hemligmessa dig mitt mobilnummer så hörs vi av.
  16. 8
    Jag läser sista terminen på socialhögskolan, så det är sista rycket nu. Eller ja, näst sista, för det bli nog bara halva terminen jag läser.
    Jag kan hemligmessa dig mitt mobilnummer så hörs vi av.
  17. Medlem sedan
    Aug 2004
    #9
    Nääär som helst, är ju banne mig mammaledig och hemma hela dagarna
  18. 9
    Nääär som helst, är ju banne mig mammaledig och hemma hela dagarna
  19. Medlem sedan
    Jul 2004
    #10
    Vet inte om jag skulle klara av att plugga med en liten hemma. Fast de är nog de två större som stör mest. Just nu har dom en kompis hemma och de sitter och bråkar och retas hela tiden. Ålder 3,4,5 hur ska det bli när dom blir större. Det vill jag inte ens tänka på.
    Ska du läsa på distans eller kommer du att vara i HBG?
  20. 10
    Vet inte om jag skulle klara av att plugga med en liten hemma. Fast de är nog de två större som stör mest. Just nu har dom en kompis hemma och de sitter och bråkar och retas hela tiden. Ålder 3,4,5 hur ska det bli när dom blir större. Det vill jag inte ens tänka på.
    Ska du läsa på distans eller kommer du att vara i HBG?
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #11
    Enviken utanför Falun här! En bit från Helsingborg med andra ord... hehe
  22. 11
    Enviken utanför Falun här! En bit från Helsingborg med andra ord... hehe
  23. Medlem sedan
    Mar 2007
    #12
    Och jag bor ända i Storvik i Gästrikland.. En håla.. :-)
  24. 12
    Och jag bor ända i Storvik i Gästrikland.. En håla.. :-)
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    *lol* - jag bor i Fagersta, ytterligare en håla!

    ... och måste bara smita in med en anekdot om hålor; vi var studenter och spelade spelet där en person börjar en mening med ett ord, och nästa fortsätter med ett ord osv runt ett bort tills någon säger "punkt". Vi kom från olika ställen, varav en kom från Sibbhult - en håla! Så - vad tror ni VARENDA MENING slutade med?! Jodå, vi kom ALLTID in på "... Sibbhult - Är - En - Håla - punkt"!!

    ... är det någon från Sibbhult här kanske ??
  26. 13
    *lol* - jag bor i Fagersta, ytterligare en håla!

    ... och måste bara smita in med en anekdot om hålor; vi var studenter och spelade spelet där en person börjar en mening med ett ord, och nästa fortsätter med ett ord osv runt ett bort tills någon säger "punkt". Vi kom från olika ställen, varav en kom från Sibbhult - en håla! Så - vad tror ni VARENDA MENING slutade med?! Jodå, vi kom ALLTID in på "... Sibbhult - Är - En - Håla - punkt"!!

    ... är det någon från Sibbhult här kanske ??
  27. Medlem sedan
    Apr 2009
    #14
    stockholm bor jag!
  28. 14
    stockholm bor jag!

Liknande trådar

  1. en tanke...
    By fiffiluran in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 13:11
  2. Har en idé och en tanke
    By Salander in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 12:15
  3. Med tanke på...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 22:43
  4. Tanke-mål !!
    By Familjnu in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 17:28
  5. Med tanke på
    By signe1 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 10:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar