Ang. pratet om vikten!!
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Ang. pratet om vikten!!

    http://www.alltombarn.se/bebis/osunt...iteten-1.27519

    Vilken underbar artikel Där ser ni, take it easy
    Cornelia Engla Elvira 010719

    Alva Ester Annica 090708

    Besök gärna det Dismoniska Reviret:
    http://www.dismonia.blogspot.com
  2. 1
    Ang. pratet om vikten!! http://www.alltombarn.se/bebis/osunt...iteten-1.27519

    Vilken underbar artikel Där ser ni, take it easy
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Tack!
  4. 2
    Tack!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag funderade på det efter jag läst viktpratet här inne, och vet ni. Alltså, jag har aldrig varit så nöjd som jag är nu. Eller liksom, jag har ju ingen killerbody direkt, och mina gamla kläder passar inte så jag får köpa nya och så, men ändå. Ändå känner jag mig helt stark och frisk och vacker, liksom som en ardenner typ. Skithäftig känsla, att liksom känna sig.. -duglig- på nåt sätt.
    Jag ville bara bara säga, att tänk på hur BRA kroppar ni har, som burit fram och fött en liten unge, ett helt nytt liv. Det är så häftigt! Plus, om man är benig (jag är benig vid nyckelbenen) slår sig bebisen på det som sticker ut, och det är inte alls roligt.
  6. 3
    Jag funderade på det efter jag läst viktpratet här inne, och vet ni. Alltså, jag har aldrig varit så nöjd som jag är nu. Eller liksom, jag har ju ingen killerbody direkt, och mina gamla kläder passar inte så jag får köpa nya och så, men ändå. Ändå känner jag mig helt stark och frisk och vacker, liksom som en ardenner typ. Skithäftig känsla, att liksom känna sig.. -duglig- på nåt sätt.
    Jag ville bara bara säga, att tänk på hur BRA kroppar ni har, som burit fram och fött en liten unge, ett helt nytt liv. Det är så häftigt! Plus, om man är benig (jag är benig vid nyckelbenen) slår sig bebisen på det som sticker ut, och det är inte alls roligt.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Heja för ardenner-tänket! Men jag kommer inte dit, och vill kanske inte det heller och har kännt mig lite "fel" när folk går på om att "tycka om sig själv" ... jag gör ju det - men bara när jag inte har barnmagen kvar!

    Jag insåg när jag läste ditt inlägg att jag tydligen saknar "ardenner-tänket" men tycker samtidigt att det var ett sådant superbra sätt att beskriva det!

    Så tack för dagens ljus!! *pling pling*
  8. 4
    Heja för ardenner-tänket! Men jag kommer inte dit, och vill kanske inte det heller och har kännt mig lite "fel" när folk går på om att "tycka om sig själv" ... jag gör ju det - men bara när jag inte har barnmagen kvar!

    Jag insåg när jag läste ditt inlägg att jag tydligen saknar "ardenner-tänket" men tycker samtidigt att det var ett sådant superbra sätt att beskriva det!

    Så tack för dagens ljus!! *pling pling*

Liknande trådar

  1. Pratet här med!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-26, 19:57
  2. Kul med barnprogram pratet....
    By Kate. in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 15:29
  3. När kom pratet?
    By peek in forum Autismspektrum
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 09:30
  4. 40+6 pratet
    By sabina888 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 13:42
  5. Tack för pratet
    By .Carina in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 19:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar