Sol ute och sol inne
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Sol ute och sol inne

    ...men efter allt vedstaplande har jag rätt ont i axlarna!
    Ska strax sätta mig och jobba litet.
    Barnen blev alldeles vilda när de hittade pappa i sängen imorse och har hängt på honom som en flock apungar. VI har haft simskola och ätit nybakade bullar, samt provat basketplanen minus korgen.
    Skulle ätit lunch i stan med en kompis, men hon bokade tack o lov om. Det blir en tur till Ica Maxi istället! Tjohooo!
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Då får man tänka om!

    K: 010127 (f), V: 030212 (f), A: 050426 (m), A: 070130 (f), H: 100630 (f)

    Mikrobloggar: TinTinsTirader
  2. 1
    Sol ute och sol inne ...men efter allt vedstaplande har jag rätt ont i axlarna!
    Ska strax sätta mig och jobba litet.
    Barnen blev alldeles vilda när de hittade pappa i sängen imorse och har hängt på honom som en flock apungar. VI har haft simskola och ätit nybakade bullar, samt provat basketplanen minus korgen.
    Skulle ätit lunch i stan med en kompis, men hon bokade tack o lov om. Det blir en tur till Ica Maxi istället! Tjohooo!
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Làter härligt!!! Njut!!
  4. 2
    Làter härligt!!! Njut!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Skont att hora. Ja inte ont i axlarna men resten. Vi sliter infor besok men har hunnit med simskola pa stranden, chips och korv till lunch aven det pa stranden, och hinner nog med ett dopp i poolen nar Pickles sover sa direkt synd ar det inte om oss
  6. 3
    Skont att hora. Ja inte ont i axlarna men resten. Vi sliter infor besok men har hunnit med simskola pa stranden, chips och korv till lunch aven det pa stranden, och hinner nog med ett dopp i poolen nar Pickles sover sa direkt synd ar det inte om oss
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Ica Maxi låter ju sådär upphetsande, men jag hoppas du passade på att fylla på skåpen bra! Sol ute och sol inne låter definitivt bra.
    Vad ska du ha all ved till, till varmvattnet ?
  8. 4
    Ica Maxi låter ju sådär upphetsande, men jag hoppas du passade på att fylla på skåpen bra! Sol ute och sol inne låter definitivt bra.
    Vad ska du ha all ved till, till varmvattnet ?
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Làter inte sà hemskt faktiskt. Hur ser stränderna ut egentligen? Simvänligt? varmt vatten? Mycket folk?
  10. 5
    Làter inte sà hemskt faktiskt. Hur ser stränderna ut egentligen? Simvänligt? varmt vatten? Mycket folk?
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Inte alls sa hemskt alls. Stranderna ar min favorit typ av strand, ingen sand. Grasmatta, avsatta simomraden, trampolin och lite sant. Nu i augusti ar det ca 24 grader i vattnet sa valdigt badvanligt. Det ar ok med folk mest pa helgerna och eftermiddagarna men inte hysteriskt.
  12. 6
    Inte alls sa hemskt alls. Stranderna ar min favorit typ av strand, ingen sand. Grasmatta, avsatta simomraden, trampolin och lite sant. Nu i augusti ar det ca 24 grader i vattnet sa valdigt badvanligt. Det ar ok med folk mest pa helgerna och eftermiddagarna men inte hysteriskt.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    hoppas ni får en fin helg tillsammans!
  14. 7
    hoppas ni får en fin helg tillsammans!
  15. Medlem sedan
    Jul 2004
    #8
    Barn, bullar och Ica, låter som en perfekt sommardag i Sverige! Hoppas dagen vart bra!
  16. 8
    Barn, bullar och Ica, låter som en perfekt sommardag i Sverige! Hoppas dagen vart bra!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    BRAAA! Jag är så glad så glad!
  18. 9
    BRAAA! Jag är så glad så glad!

Liknande trådar

  1. Hur mår ni här inne??
    By Jojie in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-05, 13:15
  2. Nu är jag inne på dag 4..
    By annaTF in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 11:12
  3. Ny här inne
    By smo01 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 08:34
  4. Var inne och
    By Agnest m6 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 21:49
  5. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar