maija73 ???
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    maija73 ???

    Hur går det för dig, blir det någon bättring? Jag är lite bättre redan fast dom sa att jag skulle vänta två veckor innan jag skulle se någon bättring..

    Håller tummarna och hoppas att du är på bättringsvägen!

    Kram
  2. 1
    maija73 ??? Hur går det för dig, blir det någon bättring? Jag är lite bättre redan fast dom sa att jag skulle vänta två veckor innan jag skulle se någon bättring..

    Håller tummarna och hoppas att du är på bättringsvägen!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Hej!

    Det går faktiskt redan nu mkt bättre. Pratade med dom på BB-avdelning där vi låg när Evelina föddes & har en tid bokad till amningsmottagningen på onsdag. Mår jag bättre, kan jag bara avboka tiden. Kännsskönt att ha fått prata om eländet med nån som kan råda.
    Fick en del tips & råd av BM jag pratade med & jag ser en ljusning i eländet. Amningsnappen byttes ut till en större storlek, Evelinas torsk är helt borta & mina bröstvårtor fjällar inte längre. Dessutom är den där hemska smärta inne i brösten borta! Nu är det bara såren som ska läka. Men med amningsnappen gör det inte "panik-ont", utan bara ont. Och det kan jag leva med, eftersom det förhoppningsvis är tillfälligt.

    Vad skönt att det går bättre för dej också! Det är så trist att inte bara få njuta av den nya familjemedlemmen.
    Tack för att du orkar bry dej! Jag håller tummarna att vi båda ska få må oförskämt bra snarast! Kram!
    Maria m C-95, N-99 & D-03 . Lillasyster Evelina född 090702. Lillebror Mikael 100911.
  4. 2
    Hej! Det går faktiskt redan nu mkt bättre. Pratade med dom på BB-avdelning där vi låg när Evelina föddes & har en tid bokad till amningsmottagningen på onsdag. Mår jag bättre, kan jag bara avboka tiden. Kännsskönt att ha fått prata om eländet med nån som kan råda.
    Fick en del tips & råd av BM jag pratade med & jag ser en ljusning i eländet. Amningsnappen byttes ut till en större storlek, Evelinas torsk är helt borta & mina bröstvårtor fjällar inte längre. Dessutom är den där hemska smärta inne i brösten borta! Nu är det bara såren som ska läka. Men med amningsnappen gör det inte "panik-ont", utan bara ont. Och det kan jag leva med, eftersom det förhoppningsvis är tillfälligt.

    Vad skönt att det går bättre för dej också! Det är så trist att inte bara få njuta av den nya familjemedlemmen.
    Tack för att du orkar bry dej! Jag håller tummarna att vi båda ska få må oförskämt bra snarast! Kram!

Liknande trådar

  1. maija73
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 08:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar