Lämmnar er med tårar på min kind...
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Lämmnar er med tårar på min kind...

    Det hade kunnat varit den ultimata dagen för att föda ett efterlängtat barn....

    Vattnet gick klockan 03.00, två timmar senare börjar värkarna. Mormor och morfar inkallas som barnvakt!

    Det är en vacker väg mot Falun och dimman ligger som ett vacker täcke över ängar och sjöar. Det syns att det kommer bli en vacker och underbar dag.

    Värkarna tilltar och 10 minuter efter ankomst till Falun föds den lilla vackra bebisen.

    Men det är ett fel! Bebisen är bara 15 veckor....

    Igår förlorade vi tyvärr våran lilla älskade bebis, och idag känns allt konstigt och tomt och ärligen ganska meningslöst. Livet känns som en enda lång mardröm och det blir till att ta sig igenom timme för timme.

    Jag gråter och gråter och sorgen är stor, men även lyckan! Lyckan utav att ha tre friska underbara barn och en underbar älskad man som finns för mig. Även om han idag är åthelvete för långt bort.... Men han var med mig och tillsammans gick vi igenom denna mardröm.

    Vi går starkare ur detta, och som min vän sa till mig när vi pratade om annat som livet för med sig för bara 2 daga sedan, Livet blir så sällan som man har tänkt sig men istället blir det oftast så mycket bättre!

    Just idag har jag dock svårt att se något bra i detta men det kommer en dag det är jag övertygad om! Eller ja att något annat positivt kommer av det.

    En obduktion kommer att göras då graviditeten var så "långt" gången och vi hoppas på att kunna få svar men det kunde de inteveta. Hur som känns det så oerhört meningslöst idag och det gör så ont...

    Nu ska jag krypa upp i sängen med mina tre älsklingar och bara kramas. Det tycker jag att ni ska göra med. Kramas i massor med dem ni älskar!!!

    Lycka till med era magar och era små underbara liv. Vi kanske möts en anna dag! Jag hoppas att det någon dag kommer att komma en liten 4:e bebis i våran familj!

    Kramar Anna-Lena
    Kramis Anna-Lena
    ************************
    Arvid januari-01, Verner maj-03, Hilma oktober-05, BF 2010-01-29
    Min pyssel blogg
    gravid dagbok
  2. 1
    Lämmnar er med tårar på min kind... Det hade kunnat varit den ultimata dagen för att föda ett efterlängtat barn....

    Vattnet gick klockan 03.00, två timmar senare börjar värkarna. Mormor och morfar inkallas som barnvakt!

    Det är en vacker väg mot Falun och dimman ligger som ett vacker täcke över ängar och sjöar. Det syns att det kommer bli en vacker och underbar dag.

    Värkarna tilltar och 10 minuter efter ankomst till Falun föds den lilla vackra bebisen.

    Men det är ett fel! Bebisen är bara 15 veckor....

    Igår förlorade vi tyvärr våran lilla älskade bebis, och idag känns allt konstigt och tomt och ärligen ganska meningslöst. Livet känns som en enda lång mardröm och det blir till att ta sig igenom timme för timme.

    Jag gråter och gråter och sorgen är stor, men även lyckan! Lyckan utav att ha tre friska underbara barn och en underbar älskad man som finns för mig. Även om han idag är åthelvete för långt bort.... Men han var med mig och tillsammans gick vi igenom denna mardröm.

    Vi går starkare ur detta, och som min vän sa till mig när vi pratade om annat som livet för med sig för bara 2 daga sedan, Livet blir så sällan som man har tänkt sig men istället blir det oftast så mycket bättre!

    Just idag har jag dock svårt att se något bra i detta men det kommer en dag det är jag övertygad om! Eller ja att något annat positivt kommer av det.

    En obduktion kommer att göras då graviditeten var så "långt" gången och vi hoppas på att kunna få svar men det kunde de inteveta. Hur som känns det så oerhört meningslöst idag och det gör så ont...

    Nu ska jag krypa upp i sängen med mina tre älsklingar och bara kramas. Det tycker jag att ni ska göra med. Kramas i massor med dem ni älskar!!!

    Lycka till med era magar och era små underbara liv. Vi kanske möts en anna dag! Jag hoppas att det någon dag kommer att komma en liten 4:e bebis i våran familj!

    Kramar Anna-Lena
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    så hemskt det ni nu måste gå igenom. beklagar sorgen!!!
  4. 2
    så hemskt det ni nu måste gå igenom. beklagar sorgen!!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Kan inte ens...

    ..förstå det hemska och fruktansvärt jobbiga ni måste gå igenom...
    ta hand om varandra, kramas mycket...
    Kram!!!!!!
  6. 3
    Kan inte ens... ..förstå det hemska och fruktansvärt jobbiga ni måste gå igenom...
    ta hand om varandra, kramas mycket...
    Kram!!!!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Neeej!! Redan när jag såg rubriken så isade det igenom ryggen på mig, och jag ville bara gråta. Det finns inga ord, bara en massa tankar på er, och en hel drös med styrkekramar som jag hoppas hittar fram till er! Ta hand om varandra! Kramar!
  8. 4
    Neeej!! Redan när jag såg rubriken så isade det igenom ryggen på mig, och jag ville bara gråta. Det finns inga ord, bara en massa tankar på er, och en hel drös med styrkekramar som jag hoppas hittar fram till er! Ta hand om varandra! Kramar!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Men gud...
    Sitter här å läser...tårarna bara rullar ner för min kind. Kan inte sluta! Stackars dej! Stackars er!
    Skickar en karm och hoppas att du snart mår bättre. Hoppas att du får all hjälp du behöver! Vi finns här om du vill prata med oss!
    Kram vännen! /MiMA
  10. 5
    Men gud...
    Sitter här å läser...tårarna bara rullar ner för min kind. Kan inte sluta! Stackars dej! Stackars er!
    Skickar en karm och hoppas att du snart mår bättre. Hoppas att du får all hjälp du behöver! Vi finns här om du vill prata med oss!
    Kram vännen! /MiMA
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    BEKLAGAR sorgen....ta hand om er *kram*
  12. 6
    BEKLAGAR sorgen....ta hand om er *kram*
  13. Medlem sedan
    Aug 2009
    #7
    Jag vet inte vad jag ska skriva.... ord känns så meningslösa nu....

    Tänker på er och önskar det fanns något jag kunde göra för er!
  14. 7
    Jag vet inte vad jag ska skriva.... ord känns så meningslösa nu....

    Tänker på er och önskar det fanns något jag kunde göra för er!
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8
    Mina ord räcker ingen vart...KÄRLEK till dig och hela din fina familj.....
  16. 8
    Mina ord räcker ingen vart...KÄRLEK till dig och hela din fina familj.....
  17. Medlem sedan
    Jan 2008
    #9
    Är verkligen så ledsen för er skull och beklagar sorgen. Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom just nu. Så hemskt att ingen borde få vara med om det.
  18. 9
    Är verkligen så ledsen för er skull och beklagar sorgen. Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom just nu. Så hemskt att ingen borde få vara med om det.
  19. Medlem sedan
    Jul 2000
    #10

    Jag skickar massor

    av kramar till er, och hoppas ni får allt stöd ni behöver i er svåra situation!
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  20. 10
    Jag skickar massor av kramar till er, och hoppas ni får allt stöd ni behöver i er svåra situation!
  21. Medlem sedan
    Jul 2009
    #11
    Jag beklagar sorgen. Så hemskt och så orättvist. Många styrkekramar från mig.
  22. 11
    Jag beklagar sorgen. Så hemskt och så orättvist. Många styrkekramar från mig.
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12
    Åh så fruktansvärt... :-( Jag känner med er och önskar att ni finner någon tröst och styrka i detta så att ni går starkare ur sorgen tillsammans. Stor kram!
  24. 12
    Åh så fruktansvärt... :-( Jag känner med er och önskar att ni finner någon tröst och styrka i detta så att ni går starkare ur sorgen tillsammans. Stor kram!
  25. Medlem sedan
    Dec 2003
    #13
    Åh nej! Fy så tragiskt..jätteledsen för er skull!
    Ta hand om er..STOR KRAM!
  26. 13
    Åh nej! Fy så tragiskt..jätteledsen för er skull!
    Ta hand om er..STOR KRAM!
  27. Medlem sedan
    Oct 2008
    #14
    Jag finner inga ord, annat än att jag är så ledsen för er skull. Tänker på er. Ta hand om varandra.
  28. 14
    Jag finner inga ord, annat än att jag är så ledsen för er skull. Tänker på er. Ta hand om varandra.
  29. Medlem sedan
    Jan 2005
    #15
    Så oändligt sorgligt. Saknar egentligen ord men sitter här och tänker på er med tårar i ögonen. Stor, varm kram...
  30. 15
    Så oändligt sorgligt. Saknar egentligen ord men sitter här och tänker på er med tårar i ögonen. Stor, varm kram...
  31. Medlem sedan
    Dec 2008
    #16
    Usch vad sorgligt! Vilken hemsk upplevelse, blir alldeles tårögd själv när jag läser.. Hoppas ni får svar på vad orsaken var. Bamsekramar till dig och din familj
  32. 16
    Usch vad sorgligt! Vilken hemsk upplevelse, blir alldeles tårögd själv när jag läser.. Hoppas ni får svar på vad orsaken var. Bamsekramar till dig och din familj
  33. Medlem sedan
    May 2007
    #17
    Nej va fruktansvärt för er, jag beklagar verkligen. Det finns ju inget att säga när något sånt händer för det är så orättvist.
    Jag hoppas du finner styrka i din underbara familj och att ni får svar från sjukhuset för att kanske lite lättare kunna bearbeta sorgen.
    Skickar många styrkekramar
  34. 17
    Nej va fruktansvärt för er, jag beklagar verkligen. Det finns ju inget att säga när något sånt händer för det är så orättvist.
    Jag hoppas du finner styrka i din underbara familj och att ni får svar från sjukhuset för att kanske lite lättare kunna bearbeta sorgen.
    Skickar många styrkekramar
  35. Medlem sedan
    Jan 2009
    #18
    Usch vad hemskt! Vet inte vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig! Det gör vi nog allihopa. När något sånt här händer tänker man också extra mycket på sina nära och kära samt att inte ta något för givet. Hoppas du hittar en ljusstrimma mitt i allt mörker! Kram på dig!
  36. 18
    Usch vad hemskt! Vet inte vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig! Det gör vi nog allihopa. När något sånt här händer tänker man också extra mycket på sina nära och kära samt att inte ta något för givet. Hoppas du hittar en ljusstrimma mitt i allt mörker! Kram på dig!
  37. Medlem sedan
    Jun 2009
    #19
    Så ledsen för er skull. Tänker på er.
  38. 19
    Så ledsen för er skull. Tänker på er.
  39. Medlem sedan
    Jun 2000
    #20
    *kramar om hårt och länge* -imt-
  40. 20
    *kramar om hårt och länge* -imt-
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lämmnar er!
    By Glädjelös - nu in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 18:03
  2. My kind of
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 21:34
  3. Some Kind Of Wonderful!!
    By Nicki m B&M in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 14:57
  4. Lämmnar er
    By Maria-78 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 10:25
  5. My kind of boots!
    By cec in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 07:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar