Är jag först ut?
_1005 Majbarn
  1. Ninnan
    #1

    Är jag först ut?

    Testade precis supersvagt på ett billigt test bim -6 så det KAN vara så att jag platsar i denna gruppen . Bf blir 3/5 i så fall. Har två killar sedan tidigare...och fick ett missfall i julas...så lite nervös är man...men mest LYCKLIG .
    Hoppas att fler tittar in här snart...
    Kram
  2. 1
    Är jag först ut? Testade precis supersvagt på ett billigt test bim -6 så det KAN vara så att jag platsar i denna gruppen . Bf blir 3/5 i så fall. Har två killar sedan tidigare...och fick ett missfall i julas...så lite nervös är man...men mest LYCKLIG .
    Hoppas att fler tittar in här snart...
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Hej. Ja det verkar så.
    Grattis och hoppas att den lill* stannar Hur tidigt har du testat dig, om man får fråga?
    Jag hoppas också på att få stanna här. Ska testa mig nästa vecka, längtar.
    kram
  4. 2
    Hej. Ja det verkar så.
    Grattis och hoppas att den lill* stannar Hur tidigt har du testat dig, om man får fråga?
    Jag hoppas också på att få stanna här. Ska testa mig nästa vecka, längtar.
    kram
  5. Ninnan
    #3
    Jag testade 7 dagar innan väntad mens. Mådde småilla hela helgen och anade att det var något på G...testade jättesvagt igår kväll och lite, lite starkare idag på morgonen...så jag vågar börja hoppas på en majbebis! Jag har testat ca 5-7 dagar innan bim alla 4 gångerna jag varit gravid...kan helt enkelt inte vänta .
    Håller tummarna för dig!!!
    Kram
  6. 3
    Jag testade 7 dagar innan väntad mens. Mådde småilla hela helgen och anade att det var något på G...testade jättesvagt igår kväll och lite, lite starkare idag på morgonen...så jag vågar börja hoppas på en majbebis! Jag har testat ca 5-7 dagar innan bim alla 4 gångerna jag varit gravid...kan helt enkelt inte vänta .
    Håller tummarna för dig!!!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Okej Visste inte att man kunde testa sig tidigare o få positivt. Nu blir jag lite nyfiken på att testa i helgen redan Har ju BIM den 28-29.
    ÅÅ jag vill verkligen ha en majbebis till !! Hoppas hoppas!!
    Skulle vara kul och följas åt
    Kram
  8. 4
    Okej Visste inte att man kunde testa sig tidigare o få positivt. Nu blir jag lite nyfiken på att testa i helgen redan Har ju BIM den 28-29.
    ÅÅ jag vill verkligen ha en majbebis till !! Hoppas hoppas!!
    Skulle vara kul och följas åt
    Kram

Liknande trådar

  1. Vi är först nu...
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 12:15
  2. Först...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 10:52
  3. Först ut?
    By hermelinen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 23:37
  4. först ut!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:38
  5. vem har BF först?????
    By lilla my 9/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar