Be över att
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Be över att

    vi får huset sålt.. En spekulant var intresserad, ska kolla på huset i morgon kl två.. spännande värre Att vi kan förhandla bra å allt som kommer omkring ni vet... Tur att pappa såg annonsen i tidningen här om dan.. kramar alla..
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Be över att vi får huset sålt.. En spekulant var intresserad, ska kolla på huset i morgon kl två.. spännande värre Att vi kan förhandla bra å allt som kommer omkring ni vet... Tur att pappa såg annonsen i tidningen här om dan.. kramar alla..
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Ber och kramar! Har ni en mäklare också så ber jag att den personen ska göra ett bra jobb!
  4. 2
    Ber och kramar! Har ni en mäklare också så ber jag att den personen ska göra ett bra jobb!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    nej ingen mäklare ännu, men huset var tyvärr för litet.. Det blir att leta vidare med att hitta köpare..
  6. 3
    nej ingen mäklare ännu, men huset var tyvärr för litet.. Det blir att leta vidare med att hitta köpare..

Liknande trådar

  1. När gr det över?
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-22, 19:02
  2. TT, är ni på väg över
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 22:15
  3. Nu är det över!
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 21:51
  4. Gå över en gång = alltid gå över?
    By espinoza m 4 in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 20:10
  5. Jag har över
    By Tuve in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar