Hall möbel
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 1999
    #1

    Hall möbel

    Hej Är det någon som har tips på en Hallmöbel/liten soffa med förvaring.
    jag letar efter någon bänk/soffa att ha i hallen med lådor under?
    Den ska vara i vitt eller björk och vara ca 125 cm bred och inte i ultramodern stil utan gärna lantlig stil.
  2. 1
    Hall möbel Hej Är det någon som har tips på en Hallmöbel/liten soffa med förvaring.
    jag letar efter någon bänk/soffa att ha i hallen med lådor under?
    Den ska vara i vitt eller björk och vara ca 125 cm bred och inte i ultramodern stil utan gärna lantlig stil.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    kolla på www.rowico.se bläddra i deras katalog och kolla på serien Coast sid 18-19. Jag vet att Mio köper ifrån dem och jag är rätt så säker på att även EM gör det.. förmodligen en hel massa andra också
  4. 2
    kolla på www.rowico.se bläddra i deras katalog och kolla på serien Coast sid 18-19. Jag vet att Mio köper ifrån dem och jag är rätt så säker på att även EM gör det.. förmodligen en hel massa andra också
  5. Medlem sedan
    Jun 1999
    #3
    Tack för tipset, den ser jätte bra ut. Frågan är bara om jag får tag i den det står utgående modell slutsåld, kanske finns den kvar hos någon återförsäljare, jag får kolla.
  6. 3
    Tack för tipset, den ser jätte bra ut. Frågan är bara om jag får tag i den det står utgående modell slutsåld, kanske finns den kvar hos någon återförsäljare, jag får kolla.

Liknande trådar

  1. vad har ni för tv-möbel?
    By Anna-78 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 14:40
  2. DVD-möbel?
    By Vimse. in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 14:28
  3. Tv-möbel
    By mimi64 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 10:09
  4. Platt-Tv:n på möbel??
    By Terese in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 20:44
  5. Målarfråga (möbel)
    By m in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 14:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar