Gravid!
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Gravid!

    Hej kikar in och gör er sällskap eller åtminstonde Ninnan som verkar vara den enda som hunnit skriva här! Två pojkar sedan tidigare, är nu gravid efter två missfall på raken. Känns som det hänt ganska mycket på kort tid, eftersom vi tydligen har lätt att bli gravida så har vi haft gravid, missfall gravid, missfall och nu gravid utan att ha någon vanlig mens mellan. Jag är onekligen lite försiktig i min lycka denna gång eftersom jag nu först och främst ska klara 12 veckor innan jag hoppas för mycket! Svårt att beräkna BF enligt sista mens eftersom jag blödde 1-2 veckor innen fostret kom ut, men eftersom jag känner ungefär när jag har ägglossning så borde BF hamna runt 3 maj? Ungefär! Hoppas vi snart blir fler i denna grupp och att vi får stanna kvar!!
  2. 1
    Gravid! Hej kikar in och gör er sällskap eller åtminstonde Ninnan som verkar vara den enda som hunnit skriva här! Två pojkar sedan tidigare, är nu gravid efter två missfall på raken. Känns som det hänt ganska mycket på kort tid, eftersom vi tydligen har lätt att bli gravida så har vi haft gravid, missfall gravid, missfall och nu gravid utan att ha någon vanlig mens mellan. Jag är onekligen lite försiktig i min lycka denna gång eftersom jag nu först och främst ska klara 12 veckor innan jag hoppas för mycket! Svårt att beräkna BF enligt sista mens eftersom jag blödde 1-2 veckor innen fostret kom ut, men eftersom jag känner ungefär när jag har ägglossning så borde BF hamna runt 3 maj? Ungefär! Hoppas vi snart blir fler i denna grupp och att vi får stanna kvar!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2

    Vem vet

    Grattis igen!! Jag kanske blir flyttad hit efter UL. Brukar bli framflyttad några dagar. Vem bryr sig?! Vi är gravida igen och denna gången skall det gå vägen.
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  4. 2
    Vem vet Grattis igen!! Jag kanske blir flyttad hit efter UL. Brukar bli framflyttad några dagar. Vem bryr sig?! Vi är gravida igen och denna gången skall det gå vägen.
  5. Ninnan
    #3
    Vi verkar vara i liknande situation...har också två killar och är gravid igen efter ett missfall i julas. Jag känner mig också väldigt orolig för missfall och tycker det känns som 50/50 om det ska gå vägen...men jag hoppas ju ändå förståss. Mitt bf är 5/5. Hur gamla är dina grabbar...och du själv (om man får fråga det ). Jag är 36 år...
  6. 3
    Vi verkar vara i liknande situation...har också två killar och är gravid igen efter ett missfall i julas. Jag känner mig också väldigt orolig för missfall och tycker det känns som 50/50 om det ska gå vägen...men jag hoppas ju ändå förståss. Mitt bf är 5/5. Hur gamla är dina grabbar...och du själv (om man får fråga det ). Jag är 36 år...
  7. Ninnan
    #4
    Grattis! Håller tummarna...
  8. 4
    Grattis! Håller tummarna...
  9. Ninnan
    #5
    Glömde ju skriva GRATTIS också... (denna gång som anonym )
  10. 5
    Glömde ju skriva GRATTIS också... (denna gång som anonym )
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Hej amnettan, japp denna gång måste det ju få gå vägen!? Jag är faktiskt ganska osäker på när BF är för min del, enligt min lillasyster som är väldigt insatt och hon har räknat ut mitt BF datum i diverse kalendrar. Hon menar i alla fall att jag är beräknad till 29/4? Men jag har då alltid blivit flyttad vid UL så jag misståänker att det i slutändan kommer att bli majgruppen jag ska tillhöra.
  12. 6
    Hej amnettan, japp denna gång måste det ju få gå vägen!? Jag är faktiskt ganska osäker på när BF är för min del, enligt min lillasyster som är väldigt insatt och hon har räknat ut mitt BF datum i diverse kalendrar. Hon menar i alla fall att jag är beräknad till 29/4? Men jag har då alltid blivit flyttad vid UL så jag misståänker att det i slutändan kommer att bli majgruppen jag ska tillhöra.
  13. Medlem sedan
    Jan 2009
    #7
    Tack! Mina grabbar är 10 och 7½ år, så det känns länge sedan jag var gravid. Jag var dock ganska ung när jag väntade dem, så nu är jag 28 år...
  14. 7
    Tack! Mina grabbar är 10 och 7½ år, så det känns länge sedan jag var gravid. Jag var dock ganska ung när jag väntade dem, så nu är jag 28 år...

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar