Idag är det en stor dag
_0307 Julibarn
  1. Cissi med G och A
    #1

    Idag är det en stor dag

    Då var det gjort...Gustav hur nöjd som helst och först i ledet. Mamma rörd till tårar nästan...En upplevelse med alla barn och föräldrar på skolgården
  2. 1
    Idag är det en stor dag Då var det gjort...Gustav hur nöjd som helst och först i ledet. Mamma rörd till tårar nästan...En upplevelse med alla barn och föräldrar på skolgården
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag var inte där, utan vi lämnade Carl på fritids strax före 8. Alla fritidsbarnen skulle gå med egen flagga till skolgården klockan 8:30 och Carl ville inte missa det. Nu är han baske mig stor på _riktigt_!!!
  4. 2
    Jag var inte där, utan vi lämnade Carl på fritids strax före 8. Alla fritidsbarnen skulle gå med egen flagga till skolgården klockan 8:30 och Carl ville inte missa det. Nu är han baske mig stor på _riktigt_!!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3
    Jag börjar inte förrän 11 så det får bli fritids efter idag istället.
  6. 3
    Jag börjar inte förrän 11 så det får bli fritids efter idag istället.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Sofia började i tisdags och det gick hur bra som helst. Glad stolt och modig var hon. De flesta eller alla kommer från dagis med flera dagiskompisar och hon kommer från sitt dagis utan att känna någon. Hon hittade dock kompisar direkt första dagen.
  8. 4
    Sofia började i tisdags och det gick hur bra som helst. Glad stolt och modig var hon. De flesta eller alla kommer från dagis med flera dagiskompisar och hon kommer från sitt dagis utan att känna någon. Hon hittade dock kompisar direkt första dagen.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Går Sofia i svenska skolan eller i vanlig spansk?
  10. 5
    Går Sofia i svenska skolan eller i vanlig spansk?
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Hej Lillan
    Jag har nog glömt att berätta, men vi bor i Sverige sedan december, så ja, det är en svensk skola.
  12. 6
    Hej Lillan
    Jag har nog glömt att berätta, men vi bor i Sverige sedan december, så ja, det är en svensk skola.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Jo igår var första dagen för Toria också, hon var jätteduktig och jag var med första dagen eftersom att hon inte alls har träffat vare sig fröknar, lokalen eller de som förhoppningsvis blir kompisar. Idag däremot är vi hemma med en sjuk Toria (feber) så jag hoppas att det går över fort så att hon kan vara där på måndag igen.

    Dock - Toria tyckte att det var JÄTTEKUL att börja skolan! Mamman däremot som till råga på allt är hormoniellt helt i obalans höll på att börja gråta...
  14. 7
    Jo igår var första dagen för Toria också, hon var jätteduktig och jag var med första dagen eftersom att hon inte alls har träffat vare sig fröknar, lokalen eller de som förhoppningsvis blir kompisar. Idag däremot är vi hemma med en sjuk Toria (feber) så jag hoppas att det går över fort så att hon kan vara där på måndag igen.

    Dock - Toria tyckte att det var JÄTTEKUL att börja skolan! Mamman däremot som till råga på allt är hormoniellt helt i obalans höll på att börja gråta...
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    Dagen D var i tisdags

    för Madde Jag tog ledigt en timma från jobbet för att vara med, det var en småpirrig men överlycklig tjej man hade med sig.
    Men hon träffade ju på kompisarna med en gång och sen var nog pirret borta
    De såg så stolta ut alla 7 sexåringarna och var jätteduktiga.

    Så nu har man en tjej i förskoleklass, en grabb i åttan och hujedamej en som precis börjat gymnasiet
    Mycket att hålla ordning så här i början, papper hit o dit...

    Men det är otroligt kul , framförallt nu när alla tre är så uppåt och trivs
  16. 8
    Dagen D var i tisdags för Madde Jag tog ledigt en timma från jobbet för att vara med, det var en småpirrig men överlycklig tjej man hade med sig.
    Men hon träffade ju på kompisarna med en gång och sen var nog pirret borta
    De såg så stolta ut alla 7 sexåringarna och var jätteduktiga.

    Så nu har man en tjej i förskoleklass, en grabb i åttan och hujedamej en som precis börjat gymnasiet
    Mycket att hålla ordning så här i början, papper hit o dit...

    Men det är otroligt kul , framförallt nu när alla tre är så uppåt och trivs
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    A-ha - ni har flyttat ifrån huset som var med i Family Living? Hittade just tidningen häromhelgen när jag städade ur ett rum här inför tillbygget...
  18. 9
    A-ha - ni har flyttat ifrån huset som var med i Family Living? Hittade just tidningen häromhelgen när jag städade ur ett rum här inför tillbygget...
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Japp, vi har flyttat ifrån det stora huset som nu är till salu och har bott supertrångt i en tvåa nu i ett halvår med tre barn, en hund och enkatt. Men snart flyttar vi till lite större.
  20. 10
    Japp, vi har flyttat ifrån det stora huset som nu är till salu och har bott supertrångt i en tvåa nu i ett halvår med tre barn, en hund och enkatt. Men snart flyttar vi till lite större.

Liknande trådar

  1. Stor dag idag
    By Lin-nea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 19:06
  2. STOR dag idag!!
    By Katja + tjejerna in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 22:02
  3. Stor dag idag.....
    By Anna m 5 ***** in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 07:31
  4. Det är en stor dag idag...
    By _annae_ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 22:22
  5. Idag är det en stor dag!
    By Pugini in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 21:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar