Finns det fleeceoverall i 92?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Finns det fleeceoverall i 92?

    Även om de nu är "stora" så tänkte jag att det kunde vara praktiskt med en fleeceoverall att ha när man är ute och går och de ska sova i vagnen.
    strl 86 kan ju säkert funka men det är bättre med lite större.
    Sökte på Tradera men hittade inget i 92.

    Tillverkas det inte såna i större strl än 86?
  2. 1
    Finns det fleeceoverall i 92? Även om de nu är "stora" så tänkte jag att det kunde vara praktiskt med en fleeceoverall att ha när man är ute och går och de ska sova i vagnen.
    strl 86 kan ju säkert funka men det är bättre med lite större.
    Sökte på Tradera men hittade inget i 92.

    Tillverkas det inte såna i större strl än 86?
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    2 delat kanske ,byxa o jacka?

    Har jag haft till mina killar när de vart 1,5-3 år ....hela overaller vet jag inte riktigt
  4. 2
    2 delat kanske ,byxa o jacka?

    Har jag haft till mina killar när de vart 1,5-3 år ....hela overaller vet jag inte riktigt
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Ja det funkar ju. Men det är så mysigt med en overall, blir nästan som en sovsäck :-)
  6. 3
    Ja det funkar ju. Men det är så mysigt med en overall, blir nästan som en sovsäck :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Jodå, det finns

    Molo har tex en jättefin overall i lurvig fleece! Tror nog POP har också. Här finns Molo: http://www.matadorkids.se/index.php?...wCat&catId=133

    POP´s är windstopper ser jag.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    - mie m valter03, eskil05 & juno08 -
  8. 4
    Jodå, det finns Molo har tex en jättefin overall i lurvig fleece! Tror nog POP har också. Här finns Molo: http://www.matadorkids.se/index.php?...wCat&catId=133

    POP´s är windstopper ser jag.
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Tack för tips, men jag hade tänkt mig nåt begagnat på Tradera. Får fortsätta hålla utkik
  10. 5
    Tack för tips, men jag hade tänkt mig nåt begagnat på Tradera. Får fortsätta hålla utkik
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Sökte på "fleeceoverall" i kategorin unisex 86/92 och fick upp två overaller. En från Kik kid och en från Molo.
  12. 6
    Sökte på "fleeceoverall" i kategorin unisex 86/92 och fick upp två overaller. En från Kik kid och en från Molo.
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Båda var i storlek 92 alltså...
  14. 7
    Båda var i storlek 92 alltså...
  15. Medlem sedan
    Jan 2008
    #8
    Har kikat. Molo var ju jättefin, men den blir lite dyr för nåt att ha i vagnen ibland.
    Den andra oxå OK, men kanske inte rosa.
    Får se om jag springer på nån billig. Vi har en second hand i närheten. Ska kika där. Annars får jag köra 2-delat. Men tack i alla fall
  16. 8
    Har kikat. Molo var ju jättefin, men den blir lite dyr för nåt att ha i vagnen ibland.
    Den andra oxå OK, men kanske inte rosa.
    Får se om jag springer på nån billig. Vi har en second hand i närheten. Ska kika där. Annars får jag köra 2-delat. Men tack i alla fall

Liknande trådar

  1. Fleeceoverall nu?
    By Michelle med 4 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 19:42
  2. pop fleeceoverall
    By wina in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 19:54
  3. Fleeceoverall i stl.86 el. 86/92?
    By Kallink m.3 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 14:27
  4. Fleeceoverall i stl 80????
    By Minama in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 21:28
  5. Hel Fleeceoverall
    By Luvi in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 11:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar