Tack!
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Tack!

    Jag överfölls plötsligt av en stor tacksamhet! Jag har två underbara barn, en man som jag älskar, bor i ett mysigt hus och bägge har fast jobb.

    Dessutom är det vackert väder. Kan det bli bättre egentligen? Ibland behöver man stanna upp och se vad man har och inte bara längta efter det man inte har. Tack Gud!
  2. 1
    Tack! Jag överfölls plötsligt av en stor tacksamhet! Jag har två underbara barn, en man som jag älskar, bor i ett mysigt hus och bägge har fast jobb.

    Dessutom är det vackert väder. Kan det bli bättre egentligen? Ibland behöver man stanna upp och se vad man har och inte bara längta efter det man inte har. Tack Gud!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Bra skrivet. Det är mycket jag har att vara tacksam över. Instämmer: Tack Gud!
  4. 2
    Bra skrivet. Det är mycket jag har att vara tacksam över. Instämmer: Tack Gud!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Vilket härligt inlägg. Såg att katolska böneboken på svenska har ett tips om hur man lägger upp barnets aftonbön där den växer fram ur ett samtal där man pratar om vad som oroar och vad som varit bra. Så viktigt att ha med sig tror jag!
  6. 3
    Vilket härligt inlägg. Såg att katolska böneboken på svenska har ett tips om hur man lägger upp barnets aftonbön där den växer fram ur ett samtal där man pratar om vad som oroar och vad som varit bra. Så viktigt att ha med sig tror jag!

Liknande trådar

  1. Tack! Tack! Tack! *delar ut medaljer*
    By MaryT* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-17, 21:14
  2. Tack HM, tack Eleven, tack mataffaren.se
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 08:29
  3. tack tack tack till min nissa!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 15:33
  4. Tack tack tack till alla er...
    By Radhuskajsa in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 09:20
  5. tack igen (flyttar upp mitt tack)
    By Monica med 3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 14:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar