Hej det var evigheter sedan
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Hej det var evigheter sedan

    har inte haft ork att skriva,mår inget bra antar att jag får leva med det eftersom mina ämnesomsättnings prover är bra.
    lille Elias växer och mår super i alla fall och vad mer kan man begära??
    3 kvällar i rad nu har han somnat på egen hand i sin säng med speldosan som lyser upp bilder i taket,en mycket bra investering,hehe.
    inte säkert att denna smidiga kvälls läggning kommer att fortsätta men man hoppas ju.
    den 8 blir han 9 månader och då ska vi fota honom ensam och med sina stolta stora systrar.

    Stor kram på er alla
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Hej det var evigheter sedan har inte haft ork att skriva,mår inget bra antar att jag får leva med det eftersom mina ämnesomsättnings prover är bra.
    lille Elias växer och mår super i alla fall och vad mer kan man begära??
    3 kvällar i rad nu har han somnat på egen hand i sin säng med speldosan som lyser upp bilder i taket,en mycket bra investering,hehe.
    inte säkert att denna smidiga kvälls läggning kommer att fortsätta men man hoppas ju.
    den 8 blir han 9 månader och då ska vi fota honom ensam och med sina stolta stora systrar.

    Stor kram på er alla
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Jovisst går tiden fort! Vår tjej blir 9 månader imorgon.

    Hoppas att korten blir bra!
  4. 2
    Jovisst går tiden fort! Vår tjej blir 9 månader imorgon.

    Hoppas att korten blir bra!
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Hej! Vad skönt att det går bra med läggning. Själv ammar jag Ebba till sömns och lägger henne sen i hennes säng. Hon började sova i egen säng förra veckan och det går upp och ner, Inatt var det jobbigt, hon vaknade hur många gånger som helst och ville amma så nu är jag ett ufo.

    Men vad är det som är fel? På vilket sätt mår du dåligt? Nån hjälp måste du ju kunna få.
    Ha det bra!
  6. 3
    Hej! Vad skönt att det går bra med läggning. Själv ammar jag Ebba till sömns och lägger henne sen i hennes säng. Hon började sova i egen säng förra veckan och det går upp och ner, Inatt var det jobbigt, hon vaknade hur många gånger som helst och ville amma så nu är jag ett ufo.

    Men vad är det som är fel? På vilket sätt mår du dåligt? Nån hjälp måste du ju kunna få.
    Ha det bra!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    ja du diffusa symtom som trötthet,hjärndimma orkeslös deppig,tung i kroppen får ont när jag rör på mig.
    men jag får se vad läkaren säger när han ringer mig,om han nu gör det,suck.
  8. 4
    ja du diffusa symtom som trötthet,hjärndimma orkeslös deppig,tung i kroppen får ont när jag rör på mig.
    men jag får se vad läkaren säger när han ringer mig,om han nu gör det,suck.

Liknande trådar

  1. Hej det var evigheter sedan..
    By pinja in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 21:58
  2. Evigheter sedan.....
    By Lise Lotte in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 00:25
  3. Evigheter sedan!
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 22:10
  4. Det var evigheter sedan
    By Ria05 in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 07:45
  5. Det var ju evigheter sedan....
    By Thezz med bf 7/6 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar