Varför kryper dagarna fram
_1005 Majbarn
  1. Anonym tills vidare
    #1

    Varför kryper dagarna fram

    ..när man väntar på ett plus. Det är 9 låååånga dar kvar till mensen (eller inte mens om jag får välja ), o det känns som om tiden står stilla. Nån mer som känner så??? Håller ju nästan på att bli tolkig av väntan. Letar symptom hela tiden.
  2. 1
    Varför kryper dagarna fram ..när man väntar på ett plus. Det är 9 låååånga dar kvar till mensen (eller inte mens om jag får välja ), o det känns som om tiden står stilla. Nån mer som känner så??? Håller ju nästan på att bli tolkig av väntan. Letar symptom hela tiden.
  3. Mamma I
    #2
    Ja själv så har ÄL precis varit så jag har 11 dagar kvar till BIM och dagarna smyyyger verkligen fram!!! Försöker att inte leta symptom, men det finns ju i tankarna heeela tiden! Har i 2 dagar vart rätt illamående på kvällarna vilket jag såklart ser som symptom även fast jag innerst inne vet att de antagligen inte borde kännas nåt än.... Vi får fylla dagarna med nåt roligt medans vi väntar så kanske de går lite fortare! Hoppas på att se ett positivt inlägg här från dej om 9 dagar! Lycka till!
  4. 2
    Ja själv så har ÄL precis varit så jag har 11 dagar kvar till BIM och dagarna smyyyger verkligen fram!!! Försöker att inte leta symptom, men det finns ju i tankarna heeela tiden! Har i 2 dagar vart rätt illamående på kvällarna vilket jag såklart ser som symptom även fast jag innerst inne vet att de antagligen inte borde kännas nåt än.... Vi får fylla dagarna med nåt roligt medans vi väntar så kanske de går lite fortare! Hoppas på att se ett positivt inlägg här från dej om 9 dagar! Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Hoppas ni får komma hit! Behöver fyllas på i den här gruppen, tycker att det snart borde börja rasa in lite blivande majmammor/pappor.
    *LYCKA TILL*
  6. 3
    Hoppas ni får komma hit! Behöver fyllas på i den här gruppen, tycker att det snart borde börja rasa in lite blivande majmammor/pappor.
    *LYCKA TILL*
  7. försök med 2an
    #4
    ÅÅ jag vet!! Det är så frustrerande. Har själv ca 7-8 dagar till BIM.
    Var ju så dum (?) att jag gjorde ett test idag, visade såklart negativt. Sånt gör ju inte saken bättre direkt :S
    Hoppas att vi båda får stanna *håller tummarna*
    kram
  8. 4
    ÅÅ jag vet!! Det är så frustrerande. Har själv ca 7-8 dagar till BIM.
    Var ju så dum (?) att jag gjorde ett test idag, visade såklart negativt. Sånt gör ju inte saken bättre direkt :S
    Hoppas att vi båda får stanna *håller tummarna*
    kram
  9. Ninnan
    #5
    Håller med om att vi behöver fler i gruppen . Själv mådde jag illa på kvällarna en hel vecka innan bim - och brösten värkte och var varma. Det var därför jag kunde testa positivt redan på bim-6 . Håller tummarna stenhårt för er som väntar!!!
  10. 5
    Håller med om att vi behöver fler i gruppen . Själv mådde jag illa på kvällarna en hel vecka innan bim - och brösten värkte och var varma. Det var därför jag kunde testa positivt redan på bim-6 . Håller tummarna stenhårt för er som väntar!!!
  11. Mamma I
    #6
    Nu blev ju väntan ÄNNU längre när du skriver att du mådde illa på kvällarna innan BIM... Precis som jag! Hoppas hoppas hoppas! Fast jag vågar inte testa innan BIM. Med sonen plussade jag inte förrän en vecka efter BIM så jag väntar åtminstone till dagen efter BIM, alltså 3 sep! Lååånga dagar!
  12. 6
    Nu blev ju väntan ÄNNU längre när du skriver att du mådde illa på kvällarna innan BIM... Precis som jag! Hoppas hoppas hoppas! Fast jag vågar inte testa innan BIM. Med sonen plussade jag inte förrän en vecka efter BIM så jag väntar åtminstone till dagen efter BIM, alltså 3 sep! Lååånga dagar!
  13. Anonym tills vidare
    #7
    skönt att höra att man inte är helt ensam med dessa tankar. Önskar dig lycka till o hoppas vi båda plussar
  14. 7
    skönt att höra att man inte är helt ensam med dessa tankar. Önskar dig lycka till o hoppas vi båda plussar
  15. Anonym
    #8
    Tack!!! Ja det hade varit jättekul att va med här
    Grattis till din lill* majbebis!
  16. 8
    Tack!!! Ja det hade varit jättekul att va med här
    Grattis till din lill* majbebis!
  17. Anonym tills vidare
    #9
    Å inte är du dum....det är klart att man vill ha reda på det så fort som möjligt. Håller tummarna för dig också.
  18. 9
    Å inte är du dum....det är klart att man vill ha reda på det så fort som möjligt. Håller tummarna för dig också.
  19. Anonym tills vidare
    #10
    Klart vi sk a bli fler här. Grattis till ditt plus
    Tack för tummarna
  20. 10
    Klart vi sk a bli fler här. Grattis till ditt plus
    Tack för tummarna
  21. Lo
    #11
    Dag 15 här...av 30-32 ungefär, så än är det långt kvar känns det som! Men det är nu det gäller, hehe!
    Fast jag tror jag har ÄL omkring dag 20 eller där i kring, rätt nära mensen iallafall.
    Men det är ju trevliga aktiviteter man "måste" ägna sig åt nu så det skadar ju inte om det blir lite extra några dagar innan ÄL också! :-D
  22. 11
    Dag 15 här...av 30-32 ungefär, så än är det långt kvar känns det som! Men det är nu det gäller, hehe!
    Fast jag tror jag har ÄL omkring dag 20 eller där i kring, rätt nära mensen iallafall.
    Men det är ju trevliga aktiviteter man "måste" ägna sig åt nu så det skadar ju inte om det blir lite extra några dagar innan ÄL också! :-D

Liknande trådar

  1. Dagarna segar sig fram....
    By 3 is the magic #nr in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-21, 16:21
  2. Dagarna segar sig fram
    By Bjorna_B in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 19:42
  3. Dagarna bara flyger fram :)
    By janfebbarn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 11:04
  4. Önskar dagarna fram
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 22:42
  5. kryper fram...
    By mia-b in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar