Tillbaka...
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Tillbaka...

    Nu är vi hemma från Kreta, kom i torsdags. Det var vääääldigt varmt men underbart skönt. Har även hunnit med att på Engelska villan i Ryfors sen vi kom hem. Åhh så vackert det var, rekommenderas. Särskillt till Heke som spelar golf .

    Hoppas ni andra också har haft det fint. Ser att det börjar bli lite mer liv i forumet igen så jag har lite att läsa ikapp...

  2. 1
    Tillbaka... Nu är vi hemma från Kreta, kom i torsdags. Det var vääääldigt varmt men underbart skönt. Har även hunnit med att på Engelska villan i Ryfors sen vi kom hem. Åhh så vackert det var, rekommenderas. Särskillt till Heke som spelar golf .

    Hoppas ni andra också har haft det fint. Ser att det börjar bli lite mer liv i forumet igen så jag har lite att läsa ikapp...

  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Skönt att ni haft det bra. Hoppas ni blev friska fort oxå.
    Borta bra men hemma bäst - stämmer ganska bra.

    Tack för golftipset. Är så sugen på spel. Det har bara blivit fyra rundor i år. Men på torsdag får jag så jag tål:
    vår årliga golftävling för några kunder. Dubbla rundor, dvs 36 år. Jag som knappt orkar 18 och har usel kondis just nu. Men jag kan ju inte vara sämre än de gamla gubbarna!
  4. 2
    Skönt att ni haft det bra. Hoppas ni blev friska fort oxå.
    Borta bra men hemma bäst - stämmer ganska bra.

    Tack för golftipset. Är så sugen på spel. Det har bara blivit fyra rundor i år. Men på torsdag får jag så jag tål:
    vår årliga golftävling för några kunder. Dubbla rundor, dvs 36 år. Jag som knappt orkar 18 och har usel kondis just nu. Men jag kan ju inte vara sämre än de gamla gubbarna!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Tack. De 3 första dagarna var lite tuffa plus att jag tappade rösten på planet

    Nej inte kan man visa sig sämre än gubbarna, ge dem va de tål Engelska villan ska tydligen ha Sveriges första anlagda golfbana om jag inte minns fel.
  6. 3
    Tack. De 3 första dagarna var lite tuffa plus att jag tappade rösten på planet

    Nej inte kan man visa sig sämre än gubbarna, ge dem va de tål Engelska villan ska tydligen ha Sveriges första anlagda golfbana om jag inte minns fel.

Liknande trådar

  1. Tillbaka eller inte tillbaka....
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 21:41
  2. Hitta tillbaka, få honom tillbaka
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-26, 18:45
  3. Betala tillbaka men även få tillbaka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 09:16
  4. Tillbaka
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 14:16
  5. var ser man hur mkt man får tillbaka/får
    By Vian6 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar