Hösten närmar sig
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Hösten närmar sig

    Hoppas ni haft en riktigt bra sommar!

    Här har det varit bra! Men det börjar kännas skönt att hösten närmar sig. Har redan börjat planera julen (Jo, jag är knäpp, jag vet)

    Förra helgen var vi på församlingshelg och det var så mysigt, härligt och uppbyggande Första församlingshelgen för mig som ledare men det gick bra. Känns som jag börjar bli lite varm i kläderna. Skönt det för nu i höst ska jag predika var tredje söndag! Känns spännande men nervöst! Vi är tre för tillfället som delar på undervisningen och dessutom ska vi ha några gästtalare lite då och då. bland annat den förre pastorn i vår "moderförsamling". Ska bli intressant, verkligen!

    Jag känner mig verkligen inspirerad inför hösten på nåt sätt

    Bäst av allt är att jag får vara hemma hela hösten och nästan hela våren med barnen I april börjar jag jobba så det är långt kvar

    Kram på er alla!
    Cheyenne med E, I, A & E

    "Be och ni skall få, sök och ni skall finna, bulta och dörren skall öppnas för er."
  2. 1
    Hösten närmar sig Hoppas ni haft en riktigt bra sommar!

    Här har det varit bra! Men det börjar kännas skönt att hösten närmar sig. Har redan börjat planera julen (Jo, jag är knäpp, jag vet)

    Förra helgen var vi på församlingshelg och det var så mysigt, härligt och uppbyggande Första församlingshelgen för mig som ledare men det gick bra. Känns som jag börjar bli lite varm i kläderna. Skönt det för nu i höst ska jag predika var tredje söndag! Känns spännande men nervöst! Vi är tre för tillfället som delar på undervisningen och dessutom ska vi ha några gästtalare lite då och då. bland annat den förre pastorn i vår "moderförsamling". Ska bli intressant, verkligen!

    Jag känner mig verkligen inspirerad inför hösten på nåt sätt

    Bäst av allt är att jag får vara hemma hela hösten och nästan hela våren med barnen I april börjar jag jobba så det är långt kvar

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hej! Ska han komma? Förra pastorn? Ropa dit mig då är du rar!! Eller är det förrförra? Äh, du fattar, va?
  4. 2
    Hej! Ska han komma? Förra pastorn? Ropa dit mig då är du rar!! Eller är det förrförra? Äh, du fattar, va?
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Ja, jag fattar. Förra ja, den du gillar ja. ska komma och prata om jämställdhet hos oss. Du vet, det där som var så bra! I december så det är långt kvar, men jag håller dig informerad.
  6. 3
    Ja, jag fattar. Förra ja, den du gillar ja. ska komma och prata om jämställdhet hos oss. Du vet, det där som var så bra! I december så det är långt kvar, men jag håller dig informerad.
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Å, är det sant?? Den predikan blir jag fortfarande alldeles genomglad när jag tänker på. Och så vore det jätteroligt att träffa honom igen, bara. *glad*
  8. 4
    Å, är det sant?? Den predikan blir jag fortfarande alldeles genomglad när jag tänker på. Och så vore det jätteroligt att träffa honom igen, bara. *glad*
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Jag med. Det var därför jag föreslog honom Å så kunde han
  10. 5
    Jag med. Det var därför jag föreslog honom Å så kunde han

Liknande trådar

  1. Nybörjarfrågor när hösten närmar sig
    By karinfx in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 08:35
  2. Hösten är här
    By Folkabo in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 11:17
  3. Hösten närmar sig...
    By matildam . in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 17:57
  4. Hösten är här + (OT)
    By Anja- in forum _01 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 14:26
  5. Bra att hösten är här
    By Siv m. D&S in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar