Snopp, snippa, kiss och bajs....
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Snopp, snippa, kiss och bajs....

    ....ja som ni förstår: den trevliga kiss och bajsåldern är här!
    Någon fler 07:a som pratar om sådant och skratttar och tycker han är först i världen med att komma på fånigheter som att äta chokladpudding är att äta bajs?
    Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.

    Jag bloggar: http://idennaljuvasommartid.blogg.se
  2. 1
    Snopp, snippa, kiss och bajs.... ....ja som ni förstår: den trevliga kiss och bajsåldern är här!
    Någon fler 07:a som pratar om sådant och skratttar och tycker han är först i världen med att komma på fånigheter som att äta chokladpudding är att äta bajs?
  3. Annam.4
    #2
    Nej, det känns som att vår lilla loppa har en bit kvar tills hon är där. Att va nakenfis är det bästa hon vet, och hon har stenkoll på bajskorvarna i toan Men just det där kiss - o - bajs - tramsandet har inte kommit än.

    Men du, du har väl "Bajsboken" av Pernilla Stalfelt i bokhyllan?? Den läste jag flera gånger om dagen för några år sen, och min nu 8åring skrattade precis lika mycket varje gång.... Läs den!
  4. 2
    Nej, det känns som att vår lilla loppa har en bit kvar tills hon är där. Att va nakenfis är det bästa hon vet, och hon har stenkoll på bajskorvarna i toan Men just det där kiss - o - bajs - tramsandet har inte kommit än.

    Men du, du har väl "Bajsboken" av Pernilla Stalfelt i bokhyllan?? Den läste jag flera gånger om dagen för några år sen, och min nu 8åring skrattade precis lika mycket varje gång.... Läs den!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Vi är ofta på biblan så tack för tipset! Vi får brådmogna barn??....17 åringen har nyligen flyttat till skåne och jag tycker alla mina barn har så bråttom...
  6. 3
    Vi är ofta på biblan så tack för tipset! Vi får brådmogna barn??....17 åringen har nyligen flyttat till skåne och jag tycker alla mina barn har så bråttom...
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Inte alls - men så är det inte lika poppis här...
  8. 4
    Inte alls - men så är det inte lika poppis här...

Liknande trådar

  1. ang snopp och snippa
    By pinoccio in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 13:48
  2. Snopp eller snippa?
    By Finduz in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 16:00
  3. Snopp och snippa...
    By Plutt i april in forum _0705 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 21:55
  4. Tvätta snopp och snippa
    By Colette in forum Feminism & jämställdhet
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 13:38
  5. Tvätta snopp och snippa
    By Colette in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 11:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar