Glasögon!
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Glasögon!

    Nu ska Daniel få glasögon, precis som storasyster! Känner mig lite lätt panikslagen för detta. Han är mer ett yrväder än något annat... Full med bus och energi och verkar inte direkt ha något överdrivet sömnbehov! Hur ska detta gå??!!

    Läkaren på ögonmottagningen tror dock inte han ser så illa (än) men han har börjat skela det sista och för att motverka att ögat lägger sig i vila och sådär (vilket är vad som är på väg nu då synen förmodligen är något sämre på det som drar iväg) så blir det glasögon...

    Oj oj oj... Jaja, det ska nog gå bra det med....
    Cesse ~stolt mamma till Simon -01, Carolina -04, Daniel -07 och Victoria -10~

    http://gallery.ccps.se (Vårt galleri/fotoalbum på webben där man kan beskåda våra underbara trollungar)
  2. 1
    Glasögon! Nu ska Daniel få glasögon, precis som storasyster! Känner mig lite lätt panikslagen för detta. Han är mer ett yrväder än något annat... Full med bus och energi och verkar inte direkt ha något överdrivet sömnbehov! Hur ska detta gå??!!

    Läkaren på ögonmottagningen tror dock inte han ser så illa (än) men han har börjat skela det sista och för att motverka att ögat lägger sig i vila och sådär (vilket är vad som är på väg nu då synen förmodligen är något sämre på det som drar iväg) så blir det glasögon...

    Oj oj oj... Jaja, det ska nog gå bra det med....
  3. Malla
    #2
    Det verkar inte helt lätt med glasögon på en så liten Min äldste fick glasögon vid knappt 5 års ålder så han var riktigt "stor" i jämförelse. Dessutom var han ett lugnt barn Fem av mina barn har glasögon. De små får förmodligen med tiden. 5-åringen eventuellt redan i höst.
  4. 2
    Det verkar inte helt lätt med glasögon på en så liten Min äldste fick glasögon vid knappt 5 års ålder så han var riktigt "stor" i jämförelse. Dessutom var han ett lugnt barn Fem av mina barn har glasögon. De små får förmodligen med tiden. 5-åringen eventuellt redan i höst.

Liknande trådar

  1. Glasögon!
    By LiZ. in forum _99 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 20:29
  2. Glasögon?
    By ihaa in forum Mammasnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 18:41
  3. 3D glasögon?
    By TessS in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 09:28
  4. 3D glasögon?
    By TessS in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 19:19
  5. 3D glasögon?
    By TessS in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 08:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar