Mockfjärdsfönster
Hem & fritid
  1. Anonym
    #1

    Mockfjärdsfönster

    har fått flera utskick från dom där de skriver att de står för halften av arbeskostanden, rotavdraget för andra halvan dvs gratis installation. vad är haken undrar man? Någon som vet?
  2. 1
    Mockfjärdsfönster har fått flera utskick från dom där de skriver att de står för halften av arbeskostanden, rotavdraget för andra halvan dvs gratis installation. vad är haken undrar man? Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Jag undrar hur de löser det rent skattetekniskt. De måste ju liksom uppvisa arbetskostnaden för Skatteverket på en faktura, för att ni ska kunna dra av halva. Efterskänker de då resten av fakturan, eller hur tänker de...? Det låter ju bra iaf, jag läste lite på deras hemsida om det. Om de skänker hela installationen blir det kanske värt det, annars är ju Mockfjärds ganska dyra fönster. Vi köpte via bygghemma.se för typ 1/3 av priset.
  4. 2
    Jag undrar hur de löser det rent skattetekniskt. De måste ju liksom uppvisa arbetskostnaden för Skatteverket på en faktura, för att ni ska kunna dra av halva. Efterskänker de då resten av fakturan, eller hur tänker de...? Det låter ju bra iaf, jag läste lite på deras hemsida om det. Om de skänker hela installationen blir det kanske värt det, annars är ju Mockfjärds ganska dyra fönster. Vi köpte via bygghemma.se för typ 1/3 av priset.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Jag gissar att de helt enkelt ger rabatt på materialet med samma peng som resterande arbetskostnaden?
  6. 3
    Jag gissar att de helt enkelt ger rabatt på materialet med samma peng som resterande arbetskostnaden?

Liknande trådar

  1. Erfarenhet av Mockfjärdsfönster?
    By Åsa m grek3an in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar