många barn
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    många barn

    Hej!! Är det någon här som lyckats bli gravid på kort tid när ni har varit över +40?? Själv är jag 43 år och försöker bli gravid..Tidigare när jag fått mina 6 barn har jag blivit gravid på en gång vid första försöket. Min BIM är 5 sept den här gången 2.a försöket..hoppas på ett +.
  2. 1
    många barn Hej!! Är det någon här som lyckats bli gravid på kort tid när ni har varit över +40?? Själv är jag 43 år och försöker bli gravid..Tidigare när jag fått mina 6 barn har jag blivit gravid på en gång vid första försöket. Min BIM är 5 sept den här gången 2.a försöket..hoppas på ett +.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Hej!
    Jag har 4 barn och har alltid haft lätt att bli gravid. Denna gång plussade jag på försök 2. Är 41 år....
    Håller tummarna för dig!
  4. 2
    Hej!
    Jag har 4 barn och har alltid haft lätt att bli gravid. Denna gång plussade jag på försök 2. Är 41 år....
    Håller tummarna för dig!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Blev gravid på första försöket med trean vid 40,5 års ålder. Gick snabbare än när jag väntade mina första barn!
  6. 3
    Blev gravid på första försöket med trean vid 40,5 års ålder. Gick snabbare än när jag väntade mina första barn!
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Hej de va samma med mig den här gången är 38år och väntar nr3 oktober..Superfertil!!
  8. 4
    Hej de va samma med mig den här gången är 38år och väntar nr3 oktober..Superfertil!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5

    Ja

    Var 41,5 år och blev gravid på 2a försöket. Resulterade i en frisk och piggelin liten sladdispojke.
  10. 5
    Ja Var 41,5 år och blev gravid på 2a försöket. Resulterade i en frisk och piggelin liten sladdispojke.
  11. Anonym
    #6
    Jag blir 42 i november och denna gången har vi försökt i över 1 år, men alla andra gångerna innan har jag blivit gravid hur lätt som helst. Jag hoppas nu att denna bebis stannar kvar då jag förra sommaren fick missfall i v 8+. Jag är nu i v 6+2
  12. 6
    Jag blir 42 i november och denna gången har vi försökt i över 1 år, men alla andra gångerna innan har jag blivit gravid hur lätt som helst. Jag hoppas nu att denna bebis stannar kvar då jag förra sommaren fick missfall i v 8+. Jag är nu i v 6+2

Liknande trådar

  1. Inga barn-många barn
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:31
  2. Många barn har jag!!
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 07:50
  3. Hur många barn?
    By Hemlig in forum _0806 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 07:41
  4. Nån mer med många barn här?
    By Mamma -75- in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 21:04
  5. för många barn?
    By mamma till fyra in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 15:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar