hormonranden?
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    hormonranden?

    jag har kvar den på magen, när försvinner den?
    för den gör väl ändå de.
  2. 1
    hormonranden? jag har kvar den på magen, när försvinner den?
    för den gör väl ändå de.
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Jag har också kvar min, men den har nog blivit lite ljusare än innan. Men syns gör den.. Undrar också när den försvinner..Om den gör det..=)
  4. 2
    Jag har också kvar min, men den har nog blivit lite ljusare än innan. Men syns gör den.. Undrar också när den försvinner..Om den gör det..=)
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Min erfarenhet är att det tar ca ett halvår-år. För mig blev den både denna och förra gången starkare sista graviditetsveckan (42) och även första månaden efter förlossningen för att sedan blekna väldigt långsamt.
  6. 3
    Min erfarenhet är att det tar ca ett halvår-år. För mig blev den både denna och förra gången starkare sista graviditetsveckan (42) och även första månaden efter förlossningen för att sedan blekna väldigt långsamt.
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    jag har också kvar min men den har bleknat markant sen precis innan förlossningen.
  8. 4
    jag har också kvar min men den har bleknat markant sen precis innan förlossningen.
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Min är också kvar (men verkar ha bleknat nu när jag tittar!). Jag frågade på återbesöket men dumt nog kommer jag inte ihåg exakt vad hon svarade. Jag har för mig att hon sade att det kan ta ett halvår (men hon kan ha sagt ett år :s).
  10. 5
    Min är också kvar (men verkar ha bleknat nu när jag tittar!). Jag frågade på återbesöket men dumt nog kommer jag inte ihåg exakt vad hon svarade. Jag har för mig att hon sade att det kan ta ett halvår (men hon kan ha sagt ett år :s).
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Jag har också randen kvar och jag tycker inte att den bleknat. Tur att jag inte störs av den.
  12. 6
    Jag har också randen kvar och jag tycker inte att den bleknat. Tur att jag inte störs av den.

Liknande trådar

  1. Hormonranden...
    By Lollo m W-01 & A-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 16:04
  2. Hormonranden.......?
    By ka70 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 19:20
  3. När försvinner hormonranden?
    By amkhis in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 14:16
  4. Hormonranden är här
    By RHWH m Reidar -04 och v.23 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 07:05
  5. Hormonranden här
    By RHWH m Reidar -04 och v.23 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar