Hoho
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Hoho

    Hej hej, här är det då fortfarande rätt så tomt.... var är alla majmammor??
    Hos mig pågår nedräkning tills jag ska nå mina mål som jag satt upp. Ser fram emot tisdag, för klarar jag mig dit så har jag gått längre än vad jag gjorde vid första missfallet. Annars så är det ju härligt med fredag, maken kommer hem han har börjat en utbildning och är borta hela veckorna. Det var ju bra att vi fick till det med lilla fröet innan han åkte på utbildningen för annars hade det ju blivit svårt att pricka ÄL.
  2. 1
    Hoho Hej hej, här är det då fortfarande rätt så tomt.... var är alla majmammor??
    Hos mig pågår nedräkning tills jag ska nå mina mål som jag satt upp. Ser fram emot tisdag, för klarar jag mig dit så har jag gått längre än vad jag gjorde vid första missfallet. Annars så är det ju härligt med fredag, maken kommer hem han har börjat en utbildning och är borta hela veckorna. Det var ju bra att vi fick till det med lilla fröet innan han åkte på utbildningen för annars hade det ju blivit svårt att pricka ÄL.
  3. Ninnan
    #2
    Håller med - det är så tomt här! Men jag tror att det beror på att många inte testar för tidigt (som jag gjorde). För det är väl först nu man hamnar i majgruppen om man gått några dagar över tiden? Jag har enligt snurran hos bvc bf 27/4, men eftersom jag har långa cykler blir det maj när jag kollar andra graviditetsuträknare.... Så jag tror att fler tittar in här snart.
    Jag fick mf 6+0 så det är en magisk dag att passera för mig...just nu är det 4+6...så jag får vänta ca 1 vecka till...
    Håller tummarna för oss båda!!
  4. 2
    Håller med - det är så tomt här! Men jag tror att det beror på att många inte testar för tidigt (som jag gjorde). För det är väl först nu man hamnar i majgruppen om man gått några dagar över tiden? Jag har enligt snurran hos bvc bf 27/4, men eftersom jag har långa cykler blir det maj när jag kollar andra graviditetsuträknare.... Så jag tror att fler tittar in här snart.
    Jag fick mf 6+0 så det är en magisk dag att passera för mig...just nu är det 4+6...så jag får vänta ca 1 vecka till...
    Håller tummarna för oss båda!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    hej vännen! ja nu håller jag tummarna för att liten ska stanna kvar denna gång. men det tror jag nog.

    kram
  6. 3
    hej vännen! ja nu håller jag tummarna för att liten ska stanna kvar denna gång. men det tror jag nog.

    kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Jag än så länge är vi inte så många, gissar att det kommer att rassla till med majmammor alldeles snart.
  8. 4
    Jag än så länge är vi inte så många, gissar att det kommer att rassla till med majmammor alldeles snart.

Liknande trådar

  1. Hoho!! hoho, hoho,hoho (ekar)
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 10:39
  2. Hoho, var är ni???
    By Hanna* in forum Sport
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 08:33
  3. Hoho?
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 18:41
  4. hoho
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 09:14
  5. *hoho*
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 12:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar