Wolverine filmen
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Wolverine filmen

    Vid vilken ålder tycker ni att man får se den? Den har 15 års gräns men filmbolaget ville ha 11. Vid vilken ålder skulle du låta ditt barn se den?

    Vill ha många svar men fick 2 på ordet är fritt... Så nu litar jag på Er!
    -Zara- med Pontus -01 & Isabelle -03
  2. 1
    Wolverine filmen Vid vilken ålder tycker ni att man får se den? Den har 15 års gräns men filmbolaget ville ha 11. Vid vilken ålder skulle du låta ditt barn se den?

    Vill ha många svar men fick 2 på ordet är fritt... Så nu litar jag på Er!
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Jag har inte sett den så jag kan omöjligt avgöra det.
    Men jag personligen skulle ju inte låta Theo se en film med 15-årsgräns eftersom han drömmer rätt mycket mardrömmar redan som det är...
  4. 2
    Jag har inte sett den så jag kan omöjligt avgöra det.
    Men jag personligen skulle ju inte låta Theo se en film med 15-årsgräns eftersom han drömmer rätt mycket mardrömmar redan som det är...
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Oj, det beror så på ungarna...
    Tilde o Nora hade inte pallat med den än i alla fall. TROR jag... Tror inte
  6. 3
    Oj, det beror så på ungarna...
    Tilde o Nora hade inte pallat med den än i alla fall. TROR jag... Tror inte
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Hoppsan
    Men frågan är om den är så mycket värre än t ex Harry Potter... Smaksak?
  8. 4
    Hoppsan
    Men frågan är om den är så mycket värre än t ex Harry Potter... Smaksak?
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5
    Skillnaden är väl kanske att han har stora knivar som han slajsar (hur stavar man det ) kroppar itu rakt av med Harry Potter har ju inte riktigt den typen av dödande med. Filmcensuren satte 15 p g a extremt dödsvåld på Wolverine.
  10. 5
    Skillnaden är väl kanske att han har stora knivar som han slajsar (hur stavar man det ) kroppar itu rakt av med Harry Potter har ju inte riktigt den typen av dödande med. Filmcensuren satte 15 p g a extremt dödsvåld på Wolverine.
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Jag tror iochförsig att Pontus skulle palla den ganska bra. Men finner själv ingen anledning till att 8-åringar ska se den. De har ju tiden framför sig. Men jag vet 6 och 7 åring som sett den och jag är mest nyfiken på varför man skulle låta sina barn se den. Så det hade varit roligt om nån svarade att deras barn fick se den.... *s*
  12. 6
    Jag tror iochförsig att Pontus skulle palla den ganska bra. Men finner själv ingen anledning till att 8-åringar ska se den. De har ju tiden framför sig. Men jag vet 6 och 7 åring som sett den och jag är mest nyfiken på varför man skulle låta sina barn se den. Så det hade varit roligt om nån svarade att deras barn fick se den.... *s*
  13. Medlem sedan
    Nov 2000
    #7
    Ja och på något sätt kan man ju tycka att om det finns en åldersgräns på 15 (= 11 med vuxen) så kan man kanske sända bra signaler om man försöker hålla sig något så när runt den regeln.... Men det är en ganska intressant fråga tycker jag.
  14. 7
    Ja och på något sätt kan man ju tycka att om det finns en åldersgräns på 15 (= 11 med vuxen) så kan man kanske sända bra signaler om man försöker hålla sig något så när runt den regeln.... Men det är en ganska intressant fråga tycker jag.
  15. Medlem sedan
    Oct 2000
    #8
    ja, jag brukar resonera som så att gränserna är satta av en anledning
  16. 8
    ja, jag brukar resonera som så att gränserna är satta av en anledning
  17. Medlem sedan
    Dec 2000
    #9
    Vet inte ens vad det är för film...så tyvärr Sara...inga svar från mig!
  18. 9
    Vet inte ens vad det är för film...så tyvärr Sara...inga svar från mig!
  19. Medlem sedan
    Dec 2000
    #10
    vet inte vad det är men gissar att inte ens rebecca som fyllt 11 skulle få se den.
  20. 10
    vet inte vad det är men gissar att inte ens rebecca som fyllt 11 skulle få se den.

Liknande trådar

  1. Wolverine filmen
    By -Zara- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 19:08
  2. Föll för Wolverine...
    By MrsHyde in forum Träning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-19, 07:37
  3. Wolverine... *ot*
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 14:19
  4. Wolverine! *dregel*
    By MrsHyde in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 10:12
  5. Filmen på tv 4
    By l.i.l.l.a.n in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 10:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar