Nu har vi varit på babysim!
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Nu har vi varit på babysim!

    Det var superroligt! Titus gillade det jättemycket, och var glad hela tiden. Det var tio bebisar totalt, och en enda var ledsen. Jag är otroligt imponerad över hur de rörde sig i vattnet, helt instinktivt. Häftigt!

    Vi var lite oroliga eftersom vi inte badar honom hemma - bara duschar. Men han var nöjd och skrattade
    Mamma till Titus, född 090514
    Min mat-blogg: http://annesfood.blogspot.com
  2. 1
    Nu har vi varit på babysim! Det var superroligt! Titus gillade det jättemycket, och var glad hela tiden. Det var tio bebisar totalt, och en enda var ledsen. Jag är otroligt imponerad över hur de rörde sig i vattnet, helt instinktivt. Häftigt!

    Vi var lite oroliga eftersom vi inte badar honom hemma - bara duschar. Men han var nöjd och skrattade
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    kul att det gick så bra! vi börjar i bassängen på måndag, så jag hoppas adrian har lika roligt som Titus och de andra 8 bäbisarna!
  4. 2
    kul att det gick så bra! vi börjar i bassängen på måndag, så jag hoppas adrian har lika roligt som Titus och de andra 8 bäbisarna!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Jag längtar!
    Har inte fått svar ännu från vår simhall om vi fått plats och vilken tid isåfall. De håller på med en renovering så jag hoppas det blir snart.
    Hon sa iallafall att de ska försöka så att alla får plats. Skulle bli så besviken om vi inte får gå.
  6. 3
    Jag längtar!
    Har inte fått svar ännu från vår simhall om vi fått plats och vilken tid isåfall. De håller på med en renovering så jag hoppas det blir snart.
    Hon sa iallafall att de ska försöka så att alla får plats. Skulle bli så besviken om vi inte får gå.
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    Vi står i kö för babysim. Men vi var i simhallen själva igår och testade, eftersom vi gick på babysim med storebror kändes det OK. Vi har en rätt liten simhall 5 minuters promenad hemifrån som har öppet med varm bassäng på Söndagar. Det var lugnt så det funkade bra att bada med Hugo, som trivdes bra.
    Billigt var det med 20 kr per vuxen.
  8. 4
    Vi står i kö för babysim. Men vi var i simhallen själva igår och testade, eftersom vi gick på babysim med storebror kändes det OK. Vi har en rätt liten simhall 5 minuters promenad hemifrån som har öppet med varm bassäng på Söndagar. Det var lugnt så det funkade bra att bada med Hugo, som trivdes bra.
    Billigt var det med 20 kr per vuxen.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Vad nära och vad billigt. Lyxigt.
  10. 5
    Vad nära och vad billigt. Lyxigt.

Liknande trådar

  1. Babysim
    By ping in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 20:23
  2. Babysim:)
    By Vill in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 22:13
  3. Nu har vi varit på babysim
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 09:27
  4. Varit på babysim!
    By mirmis in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 09:45
  5. Babysim!
    By nicki in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 07:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar