Svininfluensan
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Svininfluensan

    Nu är jag vilrådig. Nu när jag ändå har fått missfall skall jag vänta till jag har vaccinerat mig eller köra på och hoppas på att vaccinet inte ger fosterskador? Hur resonerar ni?
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  2. 1
    Svininfluensan Nu är jag vilrådig. Nu när jag ändå har fått missfall skall jag vänta till jag har vaccinerat mig eller köra på och hoppas på att vaccinet inte ger fosterskador? Hur resonerar ni?
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    funderar oxå hur jag ska göra
  4. 2
    funderar oxå hur jag ska göra
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    har också funderat....men jag tror vi kör på som vanligt. Pratade med mvc om det och de rekommenderade att leva som vanligt, är så liten risk att smittas. men samtidigt så vet man ju aldrig...tänkte först hoppa över september just för att se hur allt blir med influensan, lär ju visa sig snart....det viktiga är väl att man tar ett beslut man tycker man kan leva med.
  6. 3
    har också funderat....men jag tror vi kör på som vanligt. Pratade med mvc om det och de rekommenderade att leva som vanligt, är så liten risk att smittas. men samtidigt så vet man ju aldrig...tänkte först hoppa över september just för att se hur allt blir med influensan, lär ju visa sig snart....det viktiga är väl att man tar ett beslut man tycker man kan leva med.

Liknande trådar

  1. Vi har svininfluensan
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 23:03
  2. Svininfluensan!
    By elefteria in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 07:00
  3. Svininfluensan...
    By Queen82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 12:29
  4. Svininfluensan
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 11:07
  5. Svininfluensan
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar