Dopet avklarat:)
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Dopet avklarat:)

    de gick så bra, Ella var snäll och gnällde inget, men hon började smaska på sina händer och rosetten,blev lite hungrig där på slutet
    sen tyckte hon nog att det blev så mycket prat om gud och jesus så hon blev trött, hon jäspade säkert minst 8 gånger lääääänge och HÖGT så att alla hörde, så himla söt hon är

    tårtan och resten av fikat blev sucsé, tom svärmor var förvånad att JAG hade bakat så mycket olika och goda kakor, HAH nu fick jag det bevisat för henne ja, hon tror att jag inte kan helt enkla saker, så när man lyckas få "bevisat" att jag faktiskt kan så blir hon förvånad men oxå jätte glad, liiite störande

    om nån undrar så blev namnet Ella Alicia
  2. 1
    Dopet avklarat:) de gick så bra, Ella var snäll och gnällde inget, men hon började smaska på sina händer och rosetten,blev lite hungrig där på slutet
    sen tyckte hon nog att det blev så mycket prat om gud och jesus så hon blev trött, hon jäspade säkert minst 8 gånger lääääänge och HÖGT så att alla hörde, så himla söt hon är

    tårtan och resten av fikat blev sucsé, tom svärmor var förvånad att JAG hade bakat så mycket olika och goda kakor, HAH nu fick jag det bevisat för henne ja, hon tror att jag inte kan helt enkla saker, så när man lyckas få "bevisat" att jag faktiskt kan så blir hon förvånad men oxå jätte glad, liiite störande

    om nån undrar så blev namnet Ella Alicia
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    fina namn!
  4. 2
    fina namn!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Känner igen känslan du har om att kunna baka/laga mat. Fast i min värld är det styvmor. Min svärmor är värdens goaste
    Vilka fina namn hon har lilltösen. De passar jättebra ihop.
  6. 3
    Känner igen känslan du har om att kunna baka/laga mat. Fast i min värld är det styvmor. Min svärmor är värdens goaste
    Vilka fina namn hon har lilltösen. De passar jättebra ihop.

Liknande trådar

  1. Dopet avklarat
    By Jeanette med Wille in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 08:36
  2. Dopet avklarat!
    By solstraale in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 14:21
  3. Dopet avklarat.
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 19:22
  4. Dopet avklarat...
    By Cia & Isak 16/10 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 17:45
  5. då var dopet avklarat
    By puppe81 m.Ida in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar