Svininfluensan?
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Svininfluensan?

    *även på 4+ men inte kopierat utan ett eget inlägg här.

    Är ni orolig för svininfluensan?

    Kommer ni att vaccinera era 07r?

    Får ni gratis vaccin där ni bor? När får ni det? Jag börjar ha lust att vaccinera oss nu....känns tryggast så. Vet att kommunen har köpt in men vet inte när vi ska få ta det och om det är riskgrupper som prioriteras.
    Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.

    Jag bloggar: http://idennaljuvasommartid.blogg.se
  2. 1
    Svininfluensan? *även på 4+ men inte kopierat utan ett eget inlägg här.

    Är ni orolig för svininfluensan?

    Kommer ni att vaccinera era 07r?

    Får ni gratis vaccin där ni bor? När får ni det? Jag börjar ha lust att vaccinera oss nu....känns tryggast så. Vet att kommunen har köpt in men vet inte när vi ska få ta det och om det är riskgrupper som prioriteras.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Vet faktiskt inte hur vi ska göra än. Vet inte heller om det blir gratis eller när det blir dax att få det
  4. 2
    Vet faktiskt inte hur vi ska göra än. Vet inte heller om det blir gratis eller när det blir dax att få det
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    *även på 4+ men inte kopierat utan ett eget inlägg här.

    Är ni orolig för svininfluensan?

    Kommer ni att vaccinera era 07r?

    Får ni gratis vaccin där ni bor? När får ni det? Jag börjar ha lust att vaccinera oss nu....känns tryggast så. Vet att kommunen har köpt in men vet inte när vi ska få ta det och om det är riskgrupper som prioriteras.

    Ja jag har funderat...men eftersom jag ska köra med 6 barn upp till släkten i jul och många i släkten ska jobba så lutar jag mot att vaccinera mig själv - så jag orkar med allt.
    Ja har barnen varannan vecka och för att orka allt då... så måste jag vara frisk! Så tänker jag. Barnen har bra immunförsvar så de klarar sig utan spruta. Bara min väninna som har en dotter med flera funktionshinder... och jag umgås med henne och dottern. Barnvakt ibland,så jag inte smittar henne. DOm tar vaccin hela den familjen.
  6. 3
    *även på 4+ men inte kopierat utan ett eget inlägg här.

    Är ni orolig för svininfluensan?

    Kommer ni att vaccinera era 07r?

    Får ni gratis vaccin där ni bor? När får ni det? Jag börjar ha lust att vaccinera oss nu....känns tryggast så. Vet att kommunen har köpt in men vet inte när vi ska få ta det och om det är riskgrupper som prioriteras.

    Ja jag har funderat...men eftersom jag ska köra med 6 barn upp till släkten i jul och många i släkten ska jobba så lutar jag mot att vaccinera mig själv - så jag orkar med allt.
    Ja har barnen varannan vecka och för att orka allt då... så måste jag vara frisk! Så tänker jag. Barnen har bra immunförsvar så de klarar sig utan spruta. Bara min väninna som har en dotter med flera funktionshinder... och jag umgås med henne och dottern. Barnvakt ibland,så jag inte smittar henne. DOm tar vaccin hela den familjen.

Liknande trådar

  1. Vi har svininfluensan
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 23:03
  2. Svininfluensan!
    By elefteria in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 07:00
  3. Svininfluensan...
    By Queen82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 12:29
  4. Svininfluensan
    By amnettan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 18:16
  5. Svininfluensan
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar