Triss i killar!
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Triss i killar!

    Efter UL i dag så konstaterade vi att det högst troligt blir triss i killar här!
    Redan när vi såg huvudet så sa vi båda två att det är en kille! Och BM frågade om vi ville veta så hon kollade lite extra noga och både jag och sambon såg ganska tydligt att det nog var en liten snopp som syntes!

    26 januari blev det nya datumet... Blev lite förvånad för jag var jättesäker på att det skulle hamna i februari! Men jag går väl över igen så det kanske blir det ändå!

    231 gram vägde det lilla knytet och sparkades, knuffades, nickade, gapade och viftade med armar och ben som bara den!
    Och såg ut att vara väldigt lik Alvin!!!
    David och Alvin var inte ett dugg lika på UL-bilderna, men den här var nästan en kopia av Alvin!
    ~~~~ I stormen härdas eken! ~~~~

    Har två killar födda -04 och -08 och en tredje som kommer i januari -10.

    http://ischasblogg.bloggagratis.se/
  2. 1
    Triss i killar! Efter UL i dag så konstaterade vi att det högst troligt blir triss i killar här!
    Redan när vi såg huvudet så sa vi båda två att det är en kille! Och BM frågade om vi ville veta så hon kollade lite extra noga och både jag och sambon såg ganska tydligt att det nog var en liten snopp som syntes!

    26 januari blev det nya datumet... Blev lite förvånad för jag var jättesäker på att det skulle hamna i februari! Men jag går väl över igen så det kanske blir det ändå!

    231 gram vägde det lilla knytet och sparkades, knuffades, nickade, gapade och viftade med armar och ben som bara den!
    Och såg ut att vara väldigt lik Alvin!!!
    David och Alvin var inte ett dugg lika på UL-bilderna, men den här var nästan en kopia av Alvin!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad härligt!! GRATTIS!! Det skulle vara kul tycker jag att få en kille till - trots alla som redan tjatar om "vore det inte kul om du fick en tjej nästa gång" - bah! Jag skulle verkligen tycka det var häftigt med två tre killar
  4. 2
    Vad härligt!! GRATTIS!! Det skulle vara kul tycker jag att få en kille till - trots alla som redan tjatar om "vore det inte kul om du fick en tjej nästa gång" - bah! Jag skulle verkligen tycka det var häftigt med två tre killar
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Vad kul, grattis grattis.
  6. 3
    Vad kul, grattis grattis.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    härligt härligt......kul som attan är det....fast jag är snäppet värre *pilutta* skojar bara
  8. 4
    härligt härligt......kul som attan är det....fast jag är snäppet värre *pilutta* skojar bara
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Än så länge ja ...
    Vi får väl se vad framtiden utvisar! kanske bli en fyra också...
  10. 5
    Än så länge ja ...
    Vi får väl se vad framtiden utvisar! kanske bli en fyra också...
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    hahahaha
  12. 6
    hahahaha
  13. Medlem sedan
    Jun 2008
    #7
    Grattis! Så mysigt med ultraljud.
  14. 7
    Grattis! Så mysigt med ultraljud.

Liknande trådar

  1. vad gillar killar? (killar svara görna)
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 20:35
  2. Triss i Killar =)
    By -Vivi- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 21:17
  3. Triss i killar =)
    By -Vivi- in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 15:25
  4. Triss!
    By Helen m E&A&S in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 14:09
  5. triss i killar
    By kristinak in forum Föräldraskap
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar