Jahapp en femma på g :-)
Många barn
  1. femman i magen.
    #1

    Jahapp en femma på g :-)

    Hejsan. Jag är en blivande fembarnsmor ;-) jisses vad häftigt det låter he he. Och jag är såå stolt över det. Men min man är inte lika glad - han tycker vi har så det räcker och bli över. Jag är lite lätt orolig över det och han säger att jag får isåfall bo själv med alla barn :-( Och visst kan vi ha det rörigt till och från och barn som har läxa och ska på fotboll mm. Men jag älskar det fast det är kaos ibland.. Men han klarar det inte lika bra säger han..

    När jag talade om det nu ikväll för honom så skrattade vi först åt det hela och han trodde väl mig inte - för om jag ska vara helt ärlig så har vi väl inte ha sex så ofta.

    Och visst jag tyckte förut att jag var klar med mina 4 men ju mer tiden gått så har jag blivit så sugen på en till och jag har varit helt öppen om det oxå så han visste ju vad jag ville den där kvällen *ler*
    Jag som aldrig haft koll på min ägglossning - kände bara att nu så..
    Sen har jag känt att jag varit gravid innan jag tog testet idag - och legat och funderat fram och tillbaka om allt möjligt. Så idag bara bekräftades mina tankar..

    Så nu får vi se vad som händer dom kommande dagarna, jag vill ju inte att han ska flytta men men vi får väl se. Tycker synd om dom andra barnen i såfall men jag vill ju även ha detta lilla knyte som är som en räka än så länge :-)

    OJ det här blev långt men jag hoppas att allt går vägen.. Jag har även skrivit det här i ankomst Maj för det är då den lill* är beräknad..

    Tack för mig
    Kram på er alla..
  2. 1
    Jahapp en femma på g :-) Hejsan. Jag är en blivande fembarnsmor ;-) jisses vad häftigt det låter he he. Och jag är såå stolt över det. Men min man är inte lika glad - han tycker vi har så det räcker och bli över. Jag är lite lätt orolig över det och han säger att jag får isåfall bo själv med alla barn :-( Och visst kan vi ha det rörigt till och från och barn som har läxa och ska på fotboll mm. Men jag älskar det fast det är kaos ibland.. Men han klarar det inte lika bra säger han..

    När jag talade om det nu ikväll för honom så skrattade vi först åt det hela och han trodde väl mig inte - för om jag ska vara helt ärlig så har vi väl inte ha sex så ofta.

    Och visst jag tyckte förut att jag var klar med mina 4 men ju mer tiden gått så har jag blivit så sugen på en till och jag har varit helt öppen om det oxå så han visste ju vad jag ville den där kvällen *ler*
    Jag som aldrig haft koll på min ägglossning - kände bara att nu så..
    Sen har jag känt att jag varit gravid innan jag tog testet idag - och legat och funderat fram och tillbaka om allt möjligt. Så idag bara bekräftades mina tankar..

    Så nu får vi se vad som händer dom kommande dagarna, jag vill ju inte att han ska flytta men men vi får väl se. Tycker synd om dom andra barnen i såfall men jag vill ju även ha detta lilla knyte som är som en räka än så länge :-)

    OJ det här blev långt men jag hoppas att allt går vägen.. Jag har även skrivit det här i ankomst Maj för det är då den lill* är beräknad..

    Tack för mig
    Kram på er alla..
  3. anonym idag
    #2
    Hoppas på att skriva ett liknande inlägg snart - fast med maken kooperation!
  4. 2
    Hoppas på att skriva ett liknande inlägg snart - fast med maken kooperation!
  5. femman i magen
    #3
    Ja det vore väl skoj och visst är det roligare om mannen är helt med.. Jag tror min älskade har en aning panik - det är ju trots allt en massa härligt busiga ungar vi har ;-)

    Lycka till då...
  6. 3
    Ja det vore väl skoj och visst är det roligare om mannen är helt med.. Jag tror min älskade har en aning panik - det är ju trots allt en massa härligt busiga ungar vi har ;-)

    Lycka till då...
  7. Anonym idag också.
    #4
    Du får påpeka hur rara och roliga de är i de allra flesta fall, samt att 4 eller 5 verkligen inte kan vara så himla stor skillnad...? Hoppas att du är en sådan som gillar att vara gravid också, då kan ju det vara en juste ingång!
  8. 4
    Du får påpeka hur rara och roliga de är i de allra flesta fall, samt att 4 eller 5 verkligen inte kan vara så himla stor skillnad...? Hoppas att du är en sådan som gillar att vara gravid också, då kan ju det vara en juste ingång!
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Grattis till femman i magen

    Jag väntar också femman med beräknad ankomst om ca 5-6 veckor

    Du får ge din man lite tid att vänja sig vid tanken så ska du se att även han kommer se fram mot ert femte barn!

    kram
  10. 5
    Grattis till femman i magen

    Jag väntar också femman med beräknad ankomst om ca 5-6 veckor

    Du får ge din man lite tid att vänja sig vid tanken så ska du se att även han kommer se fram mot ert femte barn!

    kram
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Tack för ditt svar :-) ja graviditeten har aldrig varit nåt problem :-) både det och alla förlossningar varit snabba och smidiga om man nu kan säga så :-)
    Nu har vi fyra riktiga busfrön så det är inte en lugn minut här hemma he he men jag gillar det även om man somnar som en klubbad säl när vi väl somnar hihi..

    Jag får väl ge mannen lite tid :-)

    Jag har ju känt mig gravid ett litet tag redan :-) så ja har lite försprång..
  12. 6
    Tack för ditt svar :-) ja graviditeten har aldrig varit nåt problem :-) både det och alla förlossningar varit snabba och smidiga om man nu kan säga så :-)
    Nu har vi fyra riktiga busfrön så det är inte en lugn minut här hemma he he men jag gillar det även om man somnar som en klubbad säl när vi väl somnar hihi..

    Jag får väl ge mannen lite tid :-)

    Jag har ju känt mig gravid ett litet tag redan :-) så ja har lite försprång..
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Ha ha ja så var det med den anonymiteten då he he.. Det var ju snabbt avklarat :-)
    Ähh spelar roll då he he.
    De var väl meningen då ;-)
    Kram
  14. 7
    Ha ha ja så var det med den anonymiteten då he he.. Det var ju snabbt avklarat :-)
    Ähh spelar roll då he he.
    De var väl meningen då ;-)
    Kram
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8

    Grattis! *imt*

    *
  16. 8
    Grattis! *imt* *
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9
    Grattis till lilla femman!
    Ge maken lite tid, så kanske han vänjer sig vid tanken!
    Kramar!!!!
  18. 9
    Grattis till lilla femman!
    Ge maken lite tid, så kanske han vänjer sig vid tanken!
    Kramar!!!!
  19. Medlem sedan
    Apr 2007
    #10
    Grattis!!! Det är härligt med fem barn.
  20. 10
    Grattis!!! Det är härligt med fem barn.
  21. en flicka till
    #11
    Ojdå! Hoppas att din man inte flyttar och att han bara behöver smälta det! Lycka till med familjen!
  22. 11
    Ojdå! Hoppas att din man inte flyttar och att han bara behöver smälta det! Lycka till med familjen!
  23. Femman i magen..
    #12
    Ja tackar tackar. Det hoppas jag med. Än så länge så har vi inte prata så mycket om den lill* i magen. Men han börjar bli sitt vanliga jag igen och jag får hoppas att han och jag kan även prata om lillskrutt*n som beräknas ska komma. Så vi får hålla tummarna att han landar snart i det här :-)

    Kram och tack igen
  24. 12
    Ja tackar tackar. Det hoppas jag med. Än så länge så har vi inte prata så mycket om den lill* i magen. Men han börjar bli sitt vanliga jag igen och jag får hoppas att han och jag kan även prata om lillskrutt*n som beräknas ska komma. Så vi får hålla tummarna att han landar snart i det här :-)

    Kram och tack igen

Liknande trådar

  1. Femma?
    By smålandsmamma in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 14:57
  2. Ev femma??
    By autumn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 20:13
  3. femma?
    By Annamed5 in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 08:37
  4. Femma?!?
    By 5????? in forum Många barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 20:38
  5. Femma??
    By 4barns-mamma in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 19:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar