Pust!
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Pust!

    Verkar som att sambon ska åka till Korea och jobba i en hel vecka.
    Åker redan på torsdag. Det blir en prövning att vara ensam med båda barnen så länge.
    Har någon tips på vad som är billigt och bra att köpa i Korea? Nånting måste han ju shoppa åt mig nu när han lämnar mig ensam här hemma.
    www.heidippi.blogg.se

    Heidi.P
    med Ida född 070607
    och Ville född 090504
  2. 1
    Pust! Verkar som att sambon ska åka till Korea och jobba i en hel vecka.
    Åker redan på torsdag. Det blir en prövning att vara ensam med båda barnen så länge.
    Har någon tips på vad som är billigt och bra att köpa i Korea? Nånting måste han ju shoppa åt mig nu när han lämnar mig ensam här hemma.
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Elektronik! Finns massa kul. Glöm bara inte kolla att uttaget är anpassat till dem vi har i Sverige.
  4. 2
    Elektronik! Finns massa kul. Glöm bara inte kolla att uttaget är anpassat till dem vi har i Sverige.
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    apropå elektronik där, har för mig att de har annan spänning och så. Jag köpte en lampa när vi var där och den var vi tvugna att lämna in på en lampaffär och få bytt kontakter och sånt - men det gick så enkelt så! Så jag håller med dig kirin, kolla att det funkar (eller går att fixa) här hemma!
  6. 3
    apropå elektronik där, har för mig att de har annan spänning och så. Jag köpte en lampa när vi var där och den var vi tvugna att lämna in på en lampaffär och få bytt kontakter och sånt - men det gick så enkelt så! Så jag håller med dig kirin, kolla att det funkar (eller går att fixa) här hemma!
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    åååå vilka minnen jag fick nu efter att ha skrivit om lampan! Jag upplevde företeelsen dansmatta för första gången i Korea, en hela gata full med sådana ställen - gud vad kul det var! (det var några år sedan... iof tycker jag det fortfarande är roligt )

    Lycka till med en ensam vecka!
  8. 4
    åååå vilka minnen jag fick nu efter att ha skrivit om lampan! Jag upplevde företeelsen dansmatta för första gången i Korea, en hela gata full med sådana ställen - gud vad kul det var! (det var några år sedan... iof tycker jag det fortfarande är roligt )

    Lycka till med en ensam vecka!

Liknande trådar

  1. Pust o stön o pust igen...
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 09:52
  2. Pust o stön o pust igen...
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 17:41
  3. Pust!
    By Kikou in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 18:42
  4. pust, pust - en lägesrapport...
    By Grubblaren in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 06:48
  5. God morgon - pust pust
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 19:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar