Hellooo Ladies !!!!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Hellooo Ladies !!!!!

    Är det nån här inne nu för tiden ?
    Jag slinker in lite då och då för att kolla om det finns nya inlägg men nej inget nytt.

    Men nu börjar det väl dra ihop sig till vårt årliga ladies night träff. Hur och vad gör vi ??
    Ska vi ses innan nånstans i närheten av Globen ?

    Vilket datum är det ??????
    Välkommen in till min blogg http://sandrasfamily.blogg.se
  2. 1
    Hellooo Ladies !!!!! Är det nån här inne nu för tiden ?
    Jag slinker in lite då och då för att kolla om det finns nya inlägg men nej inget nytt.

    Men nu börjar det väl dra ihop sig till vårt årliga ladies night träff. Hur och vad gör vi ??
    Ska vi ses innan nånstans i närheten av Globen ?

    Vilket datum är det ??????
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2

    Hej!

    Nu på lördag är det tre veckor kvar. Vet inte exakt vilket datum "Ladies" är, men så mycket vet jag i alla fall

    Lustigt att du skrev om det just idag, jag är hos en kund och jobbar och deras chef hade en "Ladies-night" tröja på sig idag. Ni minns de där ursnygga (NOT) tröjorna vi fick förra året, hehe. Dom har lite annan klädstil här i norrland

    Jag ses gärna innan men att förfesta i Väsby kanske inte är så skoj. Så antingen om vi ska våldgästa någon annan som bor lite närmare Globen eller om tar ett glas vin ute nånstans?
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  4. 2
    Hej! Nu på lördag är det tre veckor kvar. Vet inte exakt vilket datum "Ladies" är, men så mycket vet jag i alla fall

    Lustigt att du skrev om det just idag, jag är hos en kund och jobbar och deras chef hade en "Ladies-night" tröja på sig idag. Ni minns de där ursnygga (NOT) tröjorna vi fick förra året, hehe. Dom har lite annan klädstil här i norrland

    Jag ses gärna innan men att förfesta i Väsby kanske inte är så skoj. Så antingen om vi ska våldgästa någon annan som bor lite närmare Globen eller om tar ett glas vin ute nånstans?
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Hellooooo!!! Jag tänkte på Ladies just idag, läste nåt i tidningen och blev alldeles pirrig och glad

    Ja när är det egentligen? 26 eller nåt sånt? Vem ska med? Vem bor var? Vi bor ju iaf i stan men i Vasastan, men ni är välkomna hit på drink om vi inte kommer på nåt annat bättre!

    Det ska bli sååå roligt!!
  6. 3
    Hellooooo!!! Jag tänkte på Ladies just idag, läste nåt i tidningen och blev alldeles pirrig och glad

    Ja när är det egentligen? 26 eller nåt sånt? Vem ska med? Vem bor var? Vi bor ju iaf i stan men i Vasastan, men ni är välkomna hit på drink om vi inte kommer på nåt annat bättre!

    Det ska bli sååå roligt!!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Ja just det! Hade nästan glömt bort detta årliga event! Känns som år och dar sedan vi köpte biljetterna!

    Jag bor rätt nära Globen (5 min att gå eller 1 station med t-bana), så ni är välkomna till mig på en fördrink om ni vill! Annars kanske ett glas vin på Söder eller nåt!

    Vad kul det ska bli!!

    Kram
    M
  8. 4
    Ja just det! Hade nästan glömt bort detta årliga event! Känns som år och dar sedan vi köpte biljetterna!

    Jag bor rätt nära Globen (5 min att gå eller 1 station med t-bana), så ni är välkomna till mig på en fördrink om ni vill! Annars kanske ett glas vin på Söder eller nåt!

    Vad kul det ska bli!!

    Kram
    M
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Drink hos dig låter super! Då får jag ju se hur du bor Det ska bli hur ball som helst!
  10. 5
    Drink hos dig låter super! Då får jag ju se hur du bor Det ska bli hur ball som helst!
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Hos dig är alltid trevligt annars finns ju baren på hotellet vid globen oxå fast där lär det väl vara proppat.
  12. 6
    Hos dig är alltid trevligt annars finns ju baren på hotellet vid globen oxå fast där lär det väl vara proppat.
  13. Medlem sedan
    Aug 2001
    #7

    Kommer gärna till dig igen!

    Du är så söt som låter oss komma hem till dig varje år
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  14. 7
    Kommer gärna till dig igen! Du är så söt som låter oss komma hem till dig varje år
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Himlans gärna! Det var jättetrevligt hos dej sist Maria. Ser fram emot ännu en Ladies-kväll. I'll be there!
  16. 8
    Himlans gärna! Det var jättetrevligt hos dej sist Maria. Ser fram emot ännu en Ladies-kväll. I'll be there!
  17. Medlem sedan
    Jul 2005
    #9
    Super! Då säger vi det! Detta börjar ju bli en tradition! Supertrevligt ska det bli! En fördrink hos mig innan vi beger oss till Globen! Jag bjuder på vin och tilltugg i vanlig ordning!

    Vilka ska med och vilken tid börjar det?

    Meddela även gärna hur många som kommer till mig så jag vet hur mycket vin mm jag ska inhandla!
  18. 9
    Super! Då säger vi det! Detta börjar ju bli en tradition! Supertrevligt ska det bli! En fördrink hos mig innan vi beger oss till Globen! Jag bjuder på vin och tilltugg i vanlig ordning!

    Vilka ska med och vilken tid börjar det?

    Meddela även gärna hur många som kommer till mig så jag vet hur mycket vin mm jag ska inhandla!
  19. Medlem sedan
    May 2001
    #10
    Hej Maria !! Vad kul jag kommer iallafall men inte ska du behöva stå för allt. Jag kan väl få ta med nånting iallafall.
    En flaska av nått gott kanske eller nått att tugga på . . . . nån ost ? kex ? Eller ja kanske lite tapenade med crostinis ???
  20. 10
    Hej Maria !! Vad kul jag kommer iallafall men inte ska du behöva stå för allt. Jag kan väl få ta med nånting iallafall.
    En flaska av nått gott kanske eller nått att tugga på . . . . nån ost ? kex ? Eller ja kanske lite tapenade med crostinis ???
  21. Medlem sedan
    Aug 2001
    #11

    Jag kommer!

    Vill absolut inte missa detta och särskilt inte "förfesten"
    Jag tycker inte heller att du ska behöva stå för allt Maria. Kan vi inte spåna lite och lägga ut en lista i början på veckan så kan alla ta med något?
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  22. 11
    Jag kommer! Vill absolut inte missa detta och särskilt inte "förfesten"
    Jag tycker inte heller att du ska behöva stå för allt Maria. Kan vi inte spåna lite och lägga ut en lista i början på veckan så kan alla ta med något?
  23. Medlem sedan
    Apr 2005
    #12
    Jag kommer såklart! och har med allas biljetter, vad härligt Maria, vad ska jag ta med mig?
    Kram!
  24. 12
    Jag kommer såklart! och har med allas biljetter, vad härligt Maria, vad ska jag ta med mig?
    Kram!
  25. Medlem sedan
    Jul 2005
    #13
    Vilken tid börjar det på Globen?

    Ni behöver inte ta med er någonting. Jag har vitt vin hemma och sen köper jag lite ostar och annat tilltugg. Om ni vill ha något speciellt så får ni förstås gärna ta med det!
  26. 13
    Vilken tid börjar det på Globen?

    Ni behöver inte ta med er någonting. Jag har vitt vin hemma och sen köper jag lite ostar och annat tilltugg. Om ni vill ha något speciellt så får ni förstås gärna ta med det!
  27. Medlem sedan
    Apr 2005
    #14
    Ankomsttid: 18:30 står det på biljettbekräftelsen
  28. 14
    Ankomsttid: 18:30 står det på biljettbekräftelsen
  29. Medlem sedan
    Jan 2003
    #15
    Vilken tid hos dej på lörd Maria?
  30. 15
    Vilken tid hos dej på lörd Maria?
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16
    Ja, vad ska vi säga för tid? Om ankomsttid är 18.30 så kanske vi bör bege oss mot Globen vid 18 (brukar ju vara köer utanför), så säg att ni kommer till mig vid 16.30, passar det eller är det för sen/för tidigt?

    Blir vi 6 pers som fördrinkar? Bara så att jag vet hur mycket jag ska handla! Vilka andra ska med till Globen sen (jag har noll koll på vilka som ska med i år)??
  32. 16
    Ja, vad ska vi säga för tid? Om ankomsttid är 18.30 så kanske vi bör bege oss mot Globen vid 18 (brukar ju vara köer utanför), så säg att ni kommer till mig vid 16.30, passar det eller är det för sen/för tidigt?

    Blir vi 6 pers som fördrinkar? Bara så att jag vet hur mycket jag ska handla! Vilka andra ska med till Globen sen (jag har noll koll på vilka som ska med i år)??
  33. Medlem sedan
    Sep 2000
    #17
    Hellooo ladies! Jag blev tipsad av LillaMy att ni diskuterade kommande lördagkvällen (är här alldeles för sällan nu för tiden). Och jag vill gärna komma förbi dig innan, Maria!
    Hoppas det inte är för sent att anmäla sig bara...?
    Va himla kul det ska bli, både att träffa er tjejer igen och så förstås showen!
  34. 17
    Hellooo ladies! Jag blev tipsad av LillaMy att ni diskuterade kommande lördagkvällen (är här alldeles för sällan nu för tiden). Och jag vill gärna komma förbi dig innan, Maria!
    Hoppas det inte är för sent att anmäla sig bara...?
    Va himla kul det ska bli, både att träffa er tjejer igen och så förstås showen!
  35. Medlem sedan
    May 2001
    #18
    Hej hej ev så måste jag möta er utanför Globen då det körde ihop sig lite med barnpassningen. Så typiskt !!
    Men jag vet mer imorgon men förhoppningsvis hinner jag till dig Maria.
  36. 18
    Hej hej ev så måste jag möta er utanför Globen då det körde ihop sig lite med barnpassningen. Så typiskt !!
    Men jag vet mer imorgon men förhoppningsvis hinner jag till dig Maria.
  37. Medlem sedan
    Jul 2005
    #19
    Hej Nadja! Vad kul att du ska med!! Givetvis är du välkommen hem till mig!
    Vad kul vi ska ha imorgon!
  38. 19
    Hej Nadja! Vad kul att du ska med!! Givetvis är du välkommen hem till mig!
    Vad kul vi ska ha imorgon!
  39. Medlem sedan
    Apr 2005
    #20
    Maria, du ska inte behöva köpa allting, jag handlar med mig lite också men misstänker att jag behöver ringa dig för att checka av om du redan köpt, så att det inte blir dubbla råvaror
    Jag tar pendeln som går 15:15 med Linda, vi är hos dig runt 16 då skulle jag tro, strax efter, funkar det? Vi hjälper gärna till att förbereda om vi kommer tidigt )
  40. 20
    Maria, du ska inte behöva köpa allting, jag handlar med mig lite också men misstänker att jag behöver ringa dig för att checka av om du redan köpt, så att det inte blir dubbla råvaror
    Jag tar pendeln som går 15:15 med Linda, vi är hos dig runt 16 då skulle jag tro, strax efter, funkar det? Vi hjälper gärna till att förbereda om vi kommer tidigt )
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hellooo
    By fiia in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 13:03
  2. Hellooo folks!
    By mirabella in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 22:32
  3. Hellooo
    By Märtan in forum Singelmingel
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 08:53
  4. Hellooo!!
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 16:12
  5. Hellooo
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 18:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar