Liten uppdatering
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Liten uppdatering

    Hjälp vad länge sen jag var in här! Louise har hunnit fylla 8 och hennes bröder är numer 12, 15 och 16 år gamla *shit jag är ju bara 20 så hur går det ihop?* Och om fem veckor är lillasyster Storm beräknad att födas Vi hade inte planerat in en bebis direkt utan var nöjda men lillasyster är klart efterlängtad och Louise ser fram emot att få bli storasyster, pojkarna tycker mer att vi är ohyggligt pinsamma som uppenbarligen gör "sånt" fortfarande *s*
  2. 1
    Liten uppdatering Hjälp vad länge sen jag var in här! Louise har hunnit fylla 8 och hennes bröder är numer 12, 15 och 16 år gamla *shit jag är ju bara 20 så hur går det ihop?* Och om fem veckor är lillasyster Storm beräknad att födas Vi hade inte planerat in en bebis direkt utan var nöjda men lillasyster är klart efterlängtad och Louise ser fram emot att få bli storasyster, pojkarna tycker mer att vi är ohyggligt pinsamma som uppenbarligen gör "sånt" fortfarande *s*
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    *fnissar*
    Ja, hu så pinsamt
    Lycka till med lillasyster då, och kan du fortfarande bli gravid så har du ju långt till pensionen, eller hur!
  4. 2
    *fnissar*
    Ja, hu så pinsamt
    Lycka till med lillasyster då, och kan du fortfarande bli gravid så har du ju långt till pensionen, eller hur!

Liknande trådar

  1. Liten uppdatering
    By Tuvali in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 13:51
  2. Liten uppdatering
    By fruwiklund in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 13:02
  3. Liten uppdatering
    By .Flingan in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 14:29
  4. liten uppdatering
    By AnnaSv in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 13:14
  5. liten uppdatering
    By E 20/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar