Träff lördag 12/9 kl 12.30
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Träff lördag 12/9 kl 12.30

    Hello
    I samråd med Johanna har vi bestämt att lägga ut träffen här så att så många av våra septemberbarn som möjligt kan träffas.
    Lördag 12/9 kl 12.30 är det träff i Bagarmossen. Var och en tar med sig ett bidrag till fikat Den som vill komma kontaktar mig eller Johanna så får ni adressen.
    Längtar som en tok efter att se er igen och Alicia ser också fram emot detta. Jannice, jag och Johanna är de enda jag vet säkert. Hanna kommer troligtvis också.
    Hoppas ni vill och kan slita er ett litet tag så får vi får chansen att ses igen!
  2. 1
    Träff lördag 12/9 kl 12.30 Hello
    I samråd med Johanna har vi bestämt att lägga ut träffen här så att så många av våra septemberbarn som möjligt kan träffas.
    Lördag 12/9 kl 12.30 är det träff i Bagarmossen. Var och en tar med sig ett bidrag till fikat Den som vill komma kontaktar mig eller Johanna så får ni adressen.
    Längtar som en tok efter att se er igen och Alicia ser också fram emot detta. Jannice, jag och Johanna är de enda jag vet säkert. Hanna kommer troligtvis också.
    Hoppas ni vill och kan slita er ett litet tag så får vi får chansen att ses igen!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Ja, jag kommer!

    Tar med mej Mira , William och Novali!

    Hoppas det är fler som vill och kan komma!

    /Hanna
  4. 2
    Ja, jag kommer!

    Tar med mej Mira , William och Novali!

    Hoppas det är fler som vill och kan komma!

    /Hanna
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Det hade varit jätteroligt att vara med men storasyster har avslutning på fotbollen för säsongen och det ska vara en rolig dag för familjerna, är tanken. Kanske man får chansen att träffa er framåt våren i stället.
  6. 3
    Det hade varit jätteroligt att vara med men storasyster har avslutning på fotbollen för säsongen och det ska vara en rolig dag för familjerna, är tanken. Kanske man får chansen att träffa er framåt våren i stället.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    Vi ska försöka att komma! Vore jättekul att träffas.
    lyrasmamma.wordpress.com
  8. 4
    Vi ska försöka att komma! Vore jättekul att träffas.
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Vi kommer! Vet inte om jag ska ta bilen eller t-banan? Vad rek ni? Tar dock inte med mig Nathalies lillebror om inte sambon följer med. Fler sambos som kommer?
    Kommer inte Em?
  10. 5
    Vi kommer! Vet inte om jag ska ta bilen eller t-banan? Vad rek ni? Tar dock inte med mig Nathalies lillebror om inte sambon följer med. Fler sambos som kommer?
    Kommer inte Em?
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    ..jag kommer själv med barnen, johan jobbar hela helgen. ska bli kul att ses!
  12. 6
    ..jag kommer själv med barnen, johan jobbar hela helgen. ska bli kul att ses!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Ja tar med mig bägge barnen, ingen sambo. Försöker få tag på Emma, men har inte lyckats ännu.
  14. 7
    Ja tar med mig bägge barnen, ingen sambo. Försöker få tag på Emma, men har inte lyckats ännu.

Liknande trådar

  1. UFO träff på Lördag!!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 21:54
  2. Träff på lördag!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 20:07
  3. träff på lördag!!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 13:21
  4. Ang träff på lördag
    By Gunilla m 4 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 08:50
  5. Är det träff på lördag?
    By thessan76 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 06:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar