Fortfarande ont
Vikt
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Fortfarande ont

    Har haft svårt att hitta en bekväm ställning att sova i eftersom det fortfarande gör ont i nacken och axeln.
    Idag blir det definitivt en promenad, framför allt eftersom frissan igår inte kunde ta kort och de skulle precis stänga när vi var färdiga.
    Sen måste jag plocka lite här hemma som vanligt, äldste sonen har börjat sjuan och ska ta med en av de nya klasskompisarna hem.
    Det tycker jag är jätteroligt eftersom det var sån turbulens i den gamla klassen.
  2. 1
    Fortfarande ont Har haft svårt att hitta en bekväm ställning att sova i eftersom det fortfarande gör ont i nacken och axeln.
    Idag blir det definitivt en promenad, framför allt eftersom frissan igår inte kunde ta kort och de skulle precis stänga när vi var färdiga.
    Sen måste jag plocka lite här hemma som vanligt, äldste sonen har börjat sjuan och ska ta med en av de nya klasskompisarna hem.
    Det tycker jag är jätteroligt eftersom det var sån turbulens i den gamla klassen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Trist med smärtan,,,,hoppas det kanske blir lite bättre av lite rörelse idag.
    Kul att sonen ska ha med sig en ny kompis hem,,klart det måste vara lite undanplockat då
  4. 2
    Trist med smärtan,,,,hoppas det kanske blir lite bättre av lite rörelse idag.
    Kul att sonen ska ha med sig en ny kompis hem,,klart det måste vara lite undanplockat då
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ha ha, jag var tvungen att läsa flera gånger för att begripa! Jag läste det som att frissan inte tog kort = fotografi, inte kort = betalkort och fick inte alls ihop det! *vimsig*

    Jobbigt när man har ont sådär, hoppas det lättar under helgen. Ha det så bra idag!
  6. 3
    Ha ha, jag var tvungen att läsa flera gånger för att begripa! Jag läste det som att frissan inte tog kort = fotografi, inte kort = betalkort och fick inte alls ihop det! *vimsig*

    Jobbigt när man har ont sådär, hoppas det lättar under helgen. Ha det så bra idag!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Hoppas det snart blir bättre, det är jobbigt när man har sådär ont. Kul att sonen trivs så bra i nya klassen!
  8. 4
    Hoppas det snart blir bättre, det är jobbigt när man har sådär ont. Kul att sonen trivs så bra i nya klassen!

Liknande trådar

  1. Fortfarande här
    By Skrållan med Elsa in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 09:19
  2. Går ni fortfarande på..
    By Lenna in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 08:35
  3. Fortfarande sur
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 20:54
  4. Nu kom jag på att jag fortfarande
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 18:55
  5. jag har fortfarande ont
    By kattis in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 18:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar