Vi ska få en bebis!!
_0807 Julibarn
  1. Anonym just nu
    #1

    Vi ska få en bebis!!

    Fick reda på det idag på em!! Det känns helt galet, och roligt!!!
    Jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt. Är lite anonym tillsvidare men snart får ni veta vem jag är

    Oj vad tankar som plötsligt far genom huvudet... ska våran lillplutt få ett småsyskon?, Orkar man två så tätt? , vad ska de säga på jobbet??

    men Oj vad glada vi är
  2. 1
    Vi ska få en bebis!! Fick reda på det idag på em!! Det känns helt galet, och roligt!!!
    Jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt. Är lite anonym tillsvidare men snart får ni veta vem jag är

    Oj vad tankar som plötsligt far genom huvudet... ska våran lillplutt få ett småsyskon?, Orkar man två så tätt? , vad ska de säga på jobbet??

    men Oj vad glada vi är
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Stort grattis Åh så avis jag blir. Förstår att frågorna är många men jag är helt övertygad om att det kommer gå jätte bra
  4. 2
    Stort grattis Åh så avis jag blir. Förstår att frågorna är många men jag är helt övertygad om att det kommer gå jätte bra
  5. Anonym
    #3
    Stort Grattis!
    Nyfiken som tusan vem du är?
    Berätta snarast haha
    ;-)
  6. 3
    Stort Grattis!
    Nyfiken som tusan vem du är?
    Berätta snarast haha
    ;-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    UNDERBART!
    Vilka härliga nyheter så här på fredagen. Stort grattis. Klart det kommer gå bra att ha två tätt. När blir bf? Maj va? Då är ju er "stora" två år. Det kommer gå bra.
    Så roligt med en bebis.
  8. 4
    UNDERBART!
    Vilka härliga nyheter så här på fredagen. Stort grattis. Klart det kommer gå bra att ha två tätt. När blir bf? Maj va? Då är ju er "stora" två år. Det kommer gå bra.
    Så roligt med en bebis.
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Neej nu får ni sluta ligga med varann jag vill också ha en bebis till. Eller nej är ju så nöjd me Wilja, men joo. HAHA. Ni förstår !
  10. 5
    Neej nu får ni sluta ligga med varann jag vill också ha en bebis till. Eller nej är ju så nöjd me Wilja, men joo. HAHA. Ni förstår !
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    VA KUL. Så nyfiken på vem du är. Strunta i vad jobb mfl säger, bara ni är nöjda. Grattis
  12. 6
    VA KUL. Så nyfiken på vem du är. Strunta i vad jobb mfl säger, bara ni är nöjda. Grattis
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Grattis!! Åh så skoj!!
  14. 7
    Grattis!! Åh så skoj!!
  15. Anonym jag också!
    #8
    Grattis, va kul! nu är vi många som är anonyma, hur ska vi veta vem som är vem tro? Äsch, förr eller senare får man väl kliva ut ur garderoben;-)))
    Grattis än en gång,
    Kram
  16. 8
    Grattis, va kul! nu är vi många som är anonyma, hur ska vi veta vem som är vem tro? Äsch, förr eller senare får man väl kliva ut ur garderoben;-)))
    Grattis än en gång,
    Kram
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    "Nä, nu är det en till i gruppen som är gravid" utbrast jag till min man när jag läste ditt inlägg. Lite avundssjuk är jag allt men här har jag inte lyckats övertala mannen ännu om att en nr3 vore en bra idé.
    Stort grattis!!!
  18. 9
    "Nä, nu är det en till i gruppen som är gravid" utbrast jag till min man när jag läste ditt inlägg. Lite avundssjuk är jag allt men här har jag inte lyckats övertala mannen ännu om att en nr3 vore en bra idé.
    Stort grattis!!!
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10
    Vad roligt, grattis!
  20. 10
    Vad roligt, grattis!

Liknande trådar

  1. Vill ju att min bebis ska vara bebis
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:52
  2. Sprallig bebis - Lugn bebis
    By Mimmi73 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 23:43
  3. Min bebis bf!!!
    By sanni87 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 10:58
  4. bebis i maj?
    By -Katrien in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 10:40
  5. Vet ni vad bebis
    By Anonym in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 07:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar