Lite uppdatering från oss
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Lite uppdatering från oss

    Tiden går så himla fort så jag hinner nästan aldrig skriva nått!

    Dottern började hos dagmamma 3 veckor sen, fösta 2 veckorna var inskolning (dock var hon sjuk under den andra veckan) och förra veckan började det på riktigt.
    Hon trivs jättebra, enda jobbiga är kvällarna då hon är riktigt trött efter hela dagen ute med andra barn. Men det tar väl sin tid att vänja med nya rutiner.

    Själv jobbar jag för fullt, har jobbat hela sommaren.

    Sedan fick vi en glad överaskning igår då jag plussade, så barn nr. två beräknas komma till maj om allt går bra
    Vi hann försökä under sommaren, det tog mycket fortare än med dottern som vi fick vänta med hela 7 månader.

    Så nu bli det spännande tider framöver

    Dottern springer runt, hon babblar mycket, kan några ord på båda svenska och finska. Hon lär sig nytt hela tiden känns det som!
  2. 1
    Lite uppdatering från oss Tiden går så himla fort så jag hinner nästan aldrig skriva nått!

    Dottern började hos dagmamma 3 veckor sen, fösta 2 veckorna var inskolning (dock var hon sjuk under den andra veckan) och förra veckan började det på riktigt.
    Hon trivs jättebra, enda jobbiga är kvällarna då hon är riktigt trött efter hela dagen ute med andra barn. Men det tar väl sin tid att vänja med nya rutiner.

    Själv jobbar jag för fullt, har jobbat hela sommaren.

    Sedan fick vi en glad överaskning igår då jag plussade, så barn nr. två beräknas komma till maj om allt går bra
    Vi hann försökä under sommaren, det tog mycket fortare än med dottern som vi fick vänta med hela 7 månader.

    Så nu bli det spännande tider framöver

    Dottern springer runt, hon babblar mycket, kan några ord på båda svenska och finska. Hon lär sig nytt hela tiden känns det som!
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Visst går tiden fort! Grattis till plusset, spännande spännande När är det dags för nr2?
    Härligt att det går bra hos dagmamma, lite trist att inte få så mycket vaken-tid med dottern nu när hon är så trött på kvällarna kanske, men det blir väl bättre när hon vant sig.
  4. 2
    Visst går tiden fort! Grattis till plusset, spännande spännande När är det dags för nr2?
    Härligt att det går bra hos dagmamma, lite trist att inte få så mycket vaken-tid med dottern nu när hon är så trött på kvällarna kanske, men det blir väl bättre när hon vant sig.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Åh grattis!

    Jag kan varmt rekommendera att få första barnet i mars och andra i maj 2 år senare
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Åh grattis! Jag kan varmt rekommendera att få första barnet i mars och andra i maj 2 år senare
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Tackar! Beräknad ankomst är 14.5
  8. 4
    Tackar! Beräknad ankomst är 14.5
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Åh GRATTIS vad skoj! Blir lite avis, men men Vad skönt att han trivs på dagis!

    Min tjej babblar också en massa, men det mesta fattar jag inte Fast jag kan tolka ganska bra med kroppsspåket.
  10. 5
    Åh GRATTIS vad skoj! Blir lite avis, men men Vad skönt att han trivs på dagis!

    Min tjej babblar också en massa, men det mesta fattar jag inte Fast jag kan tolka ganska bra med kroppsspåket.
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    Grattis!
    Skönt att hon trivs hos dagmamman, vi har sista inskolningsveckan för Doris nu...hon blev sjuk första veckan..

    Men nu verkar de gå bra, nu e det bara knappt två ½ mån kvar tillshon ska va hemma med mig igen

    Lycka till m graviditeten!
  12. 6
    Grattis!
    Skönt att hon trivs hos dagmamman, vi har sista inskolningsveckan för Doris nu...hon blev sjuk första veckan..

    Men nu verkar de gå bra, nu e det bara knappt två ½ mån kvar tillshon ska va hemma med mig igen

    Lycka till m graviditeten!
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    Vad mysigt med en liten till, grattis! Kul att det går bra med dagmamman!
  14. 7
    Vad mysigt med en liten till, grattis! Kul att det går bra med dagmamman!
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    Tyvärr fick vi missfall så det blir inte en till ännu. D
    ock så är vi tillbaks på försöken så hoppningsvis blir det nytt plus så småningom
  16. 8
    Tyvärr fick vi missfall så det blir inte en till ännu. D
    ock så är vi tillbaks på försöken så hoppningsvis blir det nytt plus så småningom
  17. Medlem sedan
    Feb 2009
    #9
    Tiden går så himla fort så jag hinner nästan aldrig skriva nått!

    Dottern började hos dagmamma 3 veckor sen, fösta 2 veckorna var inskolning (dock var hon sjuk under den andra veckan) och förra veckan började det på riktigt.
    Hon trivs jättebra, enda jobbiga är kvällarna då hon är riktigt trött efter hela dagen ute med andra barn. Men det tar väl sin tid att vänja med nya rutiner.

    Själv jobbar jag för fullt, har jobbat hela sommaren.

    Sedan fick vi en glad överaskning igår då jag plussade, så barn nr. två beräknas komma till maj om allt går bra
    Vi hann försökä under sommaren, det tog mycket fortare än med dottern som vi fick vänta med hela 7 månader.

    Så nu bli det spännande tider framöver

    Dottern springer runt, hon babblar mycket, kan några ord på båda svenska och finska. Hon lär sig nytt hela tiden känns det som!

    Grattis!!!
    Va roligt...skönt att det gick snabbare =)
    Håller tummarna för en härlig graviditet o förlossning =) Maj e en bra månad..de e min månad
    Kram
    Sofia m Markus-02, Emmali-04, Doris-08 & Dagny-10 (tidigare Fisalisa)
  18. 9
    Tiden går så himla fort så jag hinner nästan aldrig skriva nått!

    Dottern började hos dagmamma 3 veckor sen, fösta 2 veckorna var inskolning (dock var hon sjuk under den andra veckan) och förra veckan började det på riktigt.
    Hon trivs jättebra, enda jobbiga är kvällarna då hon är riktigt trött efter hela dagen ute med andra barn. Men det tar väl sin tid att vänja med nya rutiner.

    Själv jobbar jag för fullt, har jobbat hela sommaren.

    Sedan fick vi en glad överaskning igår då jag plussade, så barn nr. två beräknas komma till maj om allt går bra
    Vi hann försökä under sommaren, det tog mycket fortare än med dottern som vi fick vänta med hela 7 månader.

    Så nu bli det spännande tider framöver

    Dottern springer runt, hon babblar mycket, kan några ord på båda svenska och finska. Hon lär sig nytt hela tiden känns det som!

    Grattis!!!
    Va roligt...skönt att det gick snabbare =)
    Håller tummarna för en härlig graviditet o förlossning =) Maj e en bra månad..de e min månad
    Kram

Liknande trådar

  1. Lite uppdatering från mig
    By cat m Vilgot o Molly in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-16, 17:01
  2. Lite uppdatering från mig
    By lundsabin in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 15:05
  3. En lite uppdatering från oss.
    By Hankim in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 08:21
  4. Lite uppdatering från oss...
    By annaedman in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 14:40
  5. Lite uppdatering från oss,,,
    By Snäckan in forum _0606 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 14:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar