Hej söt... Så skrev jag i ett sms och
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Hej söt... Så skrev jag i ett sms och

    skickade fel, skickade det till en av krogägarna i Linköping... Tror ni jag får äta upp det? Har ni skcikat nått sms fel nån gång?
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Hej söt... Så skrev jag i ett sms och skickade fel, skickade det till en av krogägarna i Linköping... Tror ni jag får äta upp det? Har ni skcikat nått sms fel nån gång?
  3. monka
    #2
    Inte skickat men jag har fått ett... med uppmaning att skynda mig hem för messaren var kåt *s*
  4. 2
    Inte skickat men jag har fått ett... med uppmaning att skynda mig hem för messaren var kåt *s*
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    *S* Har också fått sådant som kommit fel, men inte lika grovt. Skickat har jag klarat mig undan...
  6. 3
    *S* Har också fått sådant som kommit fel, men inte lika grovt. Skickat har jag klarat mig undan...
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Jo jag har fått felskickade:-) men inte skickat fel, två gånger har det hänt, nu, och en gång när jag skcikade ett till min fd chef...
  8. 4
    Jo jag har fått felskickade:-) men inte skickat fel, två gånger har det hänt, nu, och en gång när jag skcikade ett till min fd chef...
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    jag hoppas jag inte skickar fel till mamma när jag ska skicka till nån kille eller så . då blir det nog pinsamt hehe
  10. 5
    jag hoppas jag inte skickar fel till mamma när jag ska skicka till nån kille eller så . då blir det nog pinsamt hehe
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    ja detta blev pinsamt... Hahaha det skulle till min bögkompis han och ja kalar arandra söt... och skcikar pussar osv:-)
  12. 6
    ja detta blev pinsamt... Hahaha det skulle till min bögkompis han och ja kalar arandra söt... och skcikar pussar osv:-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Jajjamen, skulle till nya kärleken gick iväg till exxet som inte hade accepterat att han var ett ex än. Blev lite tokigt om man säger så. *L*
  14. 7
    Jajjamen, skulle till nya kärleken gick iväg till exxet som inte hade accepterat att han var ett ex än. Blev lite tokigt om man säger så. *L*
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Ja...jag diskuterade en födelsedagspresent med en kollega och råkade skicka sms:et till födelsedagsbarnet. Det var lite dumt.
  16. 8
    Ja...jag diskuterade en födelsedagspresent med en kollega och råkade skicka sms:et till födelsedagsbarnet. Det var lite dumt.
  17. ÅJ67 m 3 kidz
    #9
    Jag var väldigt nära att göra det i fredags men som tur var så hindrade jag mig i sista sekunden. Sen satt jag och var skakig ett tag för hade det SMS'et gått iväg så hade det varit riktigt illa
  18. 9
    Jag var väldigt nära att göra det i fredags men som tur var så hindrade jag mig i sista sekunden. Sen satt jag och var skakig ett tag för hade det SMS'et gått iväg så hade det varit riktigt illa
  19. honest
    #10
    Nej det är nog bara du som gör sånt gång på gång och är spontan och crazy
  20. 10
    Nej det är nog bara du som gör sånt gång på gång och är spontan och crazy
  21. monka
    #11
    Ja visst är hon härlig älskar spontanitet - och när folk kan bjuda på sig och sina missar. visar på en bra självdistans.
  22. 11
    Ja visst är hon härlig älskar spontanitet - och när folk kan bjuda på sig och sina missar. visar på en bra självdistans.
  23. honest
    #12
    Jag älskar äkta spontanitet, inte krystad skrytig sådan.
  24. 12
    Jag älskar äkta spontanitet, inte krystad skrytig sådan.
  25. monka
    #13
    Du vet väl att det är du själv som läser in känslor och antikänslor i inläggen du läser va?
    Jag tror du behöver lite Porcine
  26. 13
    Du vet väl att det är du själv som läser in känslor och antikänslor i inläggen du läser va?
    Jag tror du behöver lite Porcine
  27. honest
    #14
    Inte i detta fallet
  28. 14
    Inte i detta fallet
  29. monka
    #15
    så är det i ALLA fall där du inte kan se personen. Ledsen att du inte vet det, men kanske vetskapen kan få ur dig ur din depression för du verkar onekligen väldigt nedstämd och ledsen...
  30. 15
    så är det i ALLA fall där du inte kan se personen. Ledsen att du inte vet det, men kanske vetskapen kan få ur dig ur din depression för du verkar onekligen väldigt nedstämd och ledsen...
  31. honest
    #16
    Vad vet du om hurvida jag kan se personen eller ej?

    Communityreglerna bröt du just mot. Du är trianglad. Och inte värd min tid.
  32. 16
    Vad vet du om hurvida jag kan se personen eller ej?

    Communityreglerna bröt du just mot. Du är trianglad. Och inte värd min tid.
  33. monka
    #17
    Jag vet att du inte kan se EllaNora när hon skriver just nu... jag betvivlar jag bröt mot någon regel men det vet ju värdarna. Varför slösar du tid på mig ändå?? Jag tycker det är rätt roligt bara. Och som min mamma brukade säja när jag var barn: ger man sig in i leken får man leken tåla...
  34. 17
    Jag vet att du inte kan se EllaNora när hon skriver just nu... jag betvivlar jag bröt mot någon regel men det vet ju värdarna. Varför slösar du tid på mig ändå?? Jag tycker det är rätt roligt bara. Och som min mamma brukade säja när jag var barn: ger man sig in i leken får man leken tåla...
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18
    *fniss* jag skickade en bild på mig själv utklädd och sminkad som Carola med mick i handen och blått tyg som flög stående framför en hårfön, med texten är jag inte förbaskat lik fast mycket snyggare, till en lokal affär här i stan. har inte handlat där sen dess ;-)
  36. 18
    *fniss* jag skickade en bild på mig själv utklädd och sminkad som Carola med mick i handen och blått tyg som flög stående framför en hårfön, med texten är jag inte förbaskat lik fast mycket snyggare, till en lokal affär här i stan. har inte handlat där sen dess ;-)
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    vad skrev du?:-)
  38. 19
    vad skrev du?:-)
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Ja sådant kan bli helt fel,det har jag varit med om via mail, när ma sänder skicka till alla när ma ska samla pengar till present:-9
  40. 20
    Ja sådant kan bli helt fel,det har jag varit med om via mail, när ma sänder skicka till alla när ma ska samla pengar till present:-9
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ang det jag skrev i går
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 07:31
  2. Jag som skrev om min man som...
    By Kicki69 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 22:41
  3. Skrev en..
    By myskoxen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 09:31
  4. I går skrev jag ju om en sur
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 11:03
  5. Skrev ju om
    By Tango in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 22:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar