jultidningar!?
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    jultidningar!?

    Säljer era barn det. Rebecca ville och vi sa ja, tnäkte att hon kunde tjäna någon hundring och vara nöjd. Hon har efter ca 1h jobb tjänat 1000:- och en jädra massa grejer! Kan säga att hon är väldigt nöjd
  2. 1
    jultidningar!? Säljer era barn det. Rebecca ville och vi sa ja, tnäkte att hon kunde tjäna någon hundring och vara nöjd. Hon har efter ca 1h jobb tjänat 1000:- och en jädra massa grejer! Kan säga att hon är väldigt nöjd
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    första året Tim säljer

    vi fick 3 st jultidningar och han valde 2 st av dem, vi bor i en liten by och det är många barn som säljer så det är inte så lätt men han kämpar på. han har tagit sig ut på landet där kanske inte så många åker. Han har sålt för lite över 4000kr på ena och ca 3,500 kr på andra, vet inte summan han får men 1000 kr från varje ställe kanske och nån grej, han är såå glad och tycker att få 2000 kr är jätte mycket pengar, han vill spara dem till nästa sommar då i ska till USA får se om han lyckas att spara dem 1 år nästan.
  4. 2
    första året Tim säljer vi fick 3 st jultidningar och han valde 2 st av dem, vi bor i en liten by och det är många barn som säljer så det är inte så lätt men han kämpar på. han har tagit sig ut på landet där kanske inte så många åker. Han har sålt för lite över 4000kr på ena och ca 3,500 kr på andra, vet inte summan han får men 1000 kr från varje ställe kanske och nån grej, han är såå glad och tycker att få 2000 kr är jätte mycket pengar, han vill spara dem till nästa sommar då i ska till USA får se om han lyckas att spara dem 1 år nästan.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Alexander funderade på det men tycker att det blir för mkt jobb. Han och Paulina sålde för två år sedan.
  6. 3
    Alexander funderade på det men tycker att det blir för mkt jobb. Han och Paulina sålde för två år sedan.
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #4
    Nope, Oscar tittade lite på det men skippade det. Han är iofs väldigt social, men näe han ville inte till sist iaf.
  8. 4
    Nope, Oscar tittade lite på det men skippade det. Han är iofs väldigt social, men näe han ville inte till sist iaf.
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Nix, inte en chans säger jag. Hon skulle gärna tjäna pengar eller "få saker" men hon skulle aldrig våga gå runt o sälja vid dörr, och jag har varken tid eller lust att lägga nån tid på det.

    Dessutom säljer var o varannan grannunge här så det behövs inte fler. O jag köper aldrig
  10. 5
    Nix, inte en chans säger jag. Hon skulle gärna tjäna pengar eller "få saker" men hon skulle aldrig våga gå runt o sälja vid dörr, och jag har varken tid eller lust att lägga nån tid på det.

    Dessutom säljer var o varannan grannunge här så det behövs inte fler. O jag köper aldrig
  11. Medlem sedan
    Aug 1999
    #6
    Nope, jag slängde hela högen innan Matilda hann komma hem och få syn på dem!
  12. 6
    Nope, jag slängde hela högen innan Matilda hann komma hem och få syn på dem!
  13. Medlem sedan
    May 2009
    #7
    Ja, Lisa gör det. Hon har en hel del blyghet att övervinna, men hon gjorde en deal med en kompis som fick en del av pengarna om hon följde med och knackade dörr.
  14. 7
    Ja, Lisa gör det. Hon har en hel del blyghet att övervinna, men hon gjorde en deal med en kompis som fick en del av pengarna om hon följde med och knackade dörr.

Liknande trådar

  1. Jultidningar
    By busfröna in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 09:34
  2. Jultidningar
    By ruffa in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 16:59
  3. *OT* Jultidningar!!!
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 11:53
  4. Jultidningar
    By Folkabo in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 18:30
  5. Jultidningar
    By sussi_m_7 in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar